مشایی زیر تیغ جراحی رفت :       اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در بیمارستان ...



 

 

ترمیم مو و کاشت مو بدون جراحی , جراحی بینی , جراحی زانو

 

اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در بیمارستان پارسیان تهران تحت عمل جراحی Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) برای رفع مشکل افتادگی پلک و خشکی قرنیه قرار گرفت.

یکی از مسئولان بیمارستان پارسیان در گفت‌وگو با فارس افزود: اسفندیار رحیم‌مشایی روز گذشته در بیمارستان پارسیان تهران واقع در شهرک غرب تحت عمل جراحی  Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) قرار گرفت و دیشب در این بیمارستان بستری بود.

وی اظهار داشت: مشایی روز گذشته در این بیمارستان تحت عمل (بلفارو پلاستی ) قرار گرفت که دلیل آن افتادگی پلک و خشکی قرنیه وی بود، لذا برای اینکه خشکی قرنیه و افتادگی پلک وی برطرف شود، این عمل انجام ‌و وی دربیمارستان بستری شد.

وی یادآور شد: این برای بار سوم است که آقای رحیم مشایی در بیمارستان پارسیان تحت مداوا قرار می‌گیرد و هر بار دیابت و قند خون وی‌ کنترل ‌و چکاپ نیز انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: قرار بود مشایی امروز صبح از بیمارستان مرخص شود.

Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) از لحاظ علم پزشکی اصطلاحا به جراحی افتادگی پلک، جراحی کشیدن پلک، جراحی ترمیم پلک،جراحی جوان سازی پلک و جراحی زیبایی پلک اطلاق می‌شود. جراحی بلفاروپلاستی معمولا یک عمل سرپائی است و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. انجام این عمل روی پلک بالا، باعث بالا کشیده شدن پلک‌ها و کاهش چین‌های پیشانی می‌شود. پف پلک پائین‌ و پوست اضافی و شل نیز برداشته می‌شود..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : مشایی زیر تیغ جراحی رفت