مسابقه برای مادران و خانمهای باردار ایران : در ایران کمتر برنامه ای برای مادرها ...


در ایران کمتر برنامه ای برای مادرها و خانمهای باردار در نظر گرفته شده است، برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه برند بی سی سی در نظر دارد تا کمپینی خاص با نام My special baby برای این عزیزان اجرا نماید.         پادشا: در ایران کمتر برنامه ای برای مادرها و خانمهای باردار در نظر گرفته شده است، برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه برند بی سی سی در نظر دارد تا کمپینی خاص با نام My special baby برای این عزیزان اجرا نماید.

نوزادان عزیزترین هدیه هایی هستند که خدا به مادران میبخشد و از میان میلیونها امکان خدا به شما فرزندی را عطا می کند، هدیه ای به بزرگی آفرینش، نوزاد در درون مادر شکل می گیرد و با ورودش به دنیا گرانبهاترین هدیه خدا در دستانتان قرار می گیرد.

 در این برنامه ضمن اکرام مقام مادر جوایز متعددی برای این مادران در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن چتر حمایتی بزرگی برای نوزادان شما از طرف برند بی سی سی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که اینبار نیز این کمپین ساخته و پرداخته صدرا شریعتمداری طراح کمپینهای موفق ایران است. برای ثبت نام در مسابقه به سایت bcc-co.com مراجعه کنید.

3 برنامه غذایی برای مادران باردار , هدیه‌‎ عالی برای مادران باردار , ناهاری مناسب برای مادران باردار

چه کسانی در این برنامه می توانند شرکت کنند؟

گروه یک- مادران باردار

گروه دوم- خانمهایی که فرزند زیر 2 سال دارند

البته آقایون هم می تونند در این مسابقه شرکت کنند و از بچه هاشون و یا بچه هایی که می شناسن برای ما عکس یا فیلم بفرستن.

نحوه شرکت در مسابقه

برای شرکت در مسابقه کافیست به سایت Bcc-co.com  رفته و نام نویسی کنید ، بقیه مراحل در سایت به سادگی برای شما توضیح داده شده است.

برای شرکت در مسابقه چه چیزی لازم دارید؟


فقط کافیست از مراحل زیر خلاقانه عکاسی کنید و یا فیلم بگیرید و برای ما بفرستید:

20 توصیه طلایی برای مادران باردار جهت کنترل حالت تهوع , پرهیز غذایی برای مادران باردار بیمه کردن جنین , چه کار های برای مادران باردار مضر است

بخش یکم-لحظه ی شروع

 زمانی که متوجه می شوید بچه دار شده اید، از این لحظه سورپرایز کننده برای ما عکس و فیلم بفرستید و به ایمیل [email protected]  بفرستید.

بخش دوم- لحظه اولین دیدار


این مرحله در یک سونوگرافی و یا پیش پزشک تان اتفاق میافتد ، این صحنه را خلاقانه ثبت کنید و برای ما بفرستید.

بخش سوم- لحظه به دنیا آمدن

 این قسمت به بیمارستان و روزهای اول به دنیا آمدن کودکتان باز می گردد، مثل مراحل قبل تصاویر را برای ما ارسال کنید.

بخش چهارم- بچه هایتان را مدل کنید

این بخش برای کودکان تا 2 سال است، ما از این طریق ده نفر را مدل های سال 2014 خود خواهیم کرد و عکسهای ارسالی شما در رای گیری انتخاب خواهند شد. لازم به ذکر است موضوع برای عکاسی آزاد است.

جوایز مسابقه

علاوه بر جوایز نقدی که در مسابقه اعلام شده است به 10 مادر خوش شانس این مسابقه یکسال از محصولات بی سی سی داده می شود، ضمنا به برترین تصاویر ارسال شده علاوه بر جوایز منتخب امکان درج تصاویر فرزندانشان بعنوان مدل های 2014 بی سی سی ارائه می شود و مهمان یک عکاسی حرفه ای از ما خواهند بود.


ویدیو : مسابقه برای مادران و خانمهای باردار ایران