قتل دختر 25 ساله توسط 3 کارگر افغان : قتل دختر 25 ساله توسط 3 کارگر افغان کارآگاهان ...



قتل دختر 25 ساله توسط 3 کارگر افغان

کارآگاهان جنایی در تعقیب سه مرد افغان هستند که بعد از کشتن دختری جوان متواری شده‌اند. این دختر که محبوبه نام داشت در کارگاه فرآوری پسته مشغول به کار بود و چند روز قبل به قتل رسید اما تلاش پلیس برای ردیابی متهمان تاکنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش شرق، این پرونده زمانی به جریان افتاد که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به ماموران گفت یکی از کارگرانش به قتل رسیده است. ماموران زمانی که به محل حادثه رسیدند با جنازه دختر 25 ساله مواجه شدند. صاحب کارگاه به ماموران گفت: «محبوبه معمولا قبل از ساعت پنج به خانه می‌رفت اما امروز در دفتر مانده بود تا من برسم و کلیدهای کارگاه را تحویل بگیرم. آخرین‌بار هم همان ساعت پنج با هم تلفنی صحبت  کردیم اما وقتی به کارگاه رسیدم هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد، درحالی که مشکوک و نگران شده بودم در کارگاه را به سختی باز کردم و وارد شدم و همین‌که به دفتر پا گذاشتم جنازه محبوبه را دیدم.»

این مرد همچنین به ماموران توضیح داد سه کارگر دیگرش که افغان هستند نیز به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند. کارآگاهان در جریان تحقیقات پی بردند محبوبه از چندی قبل در پی مرگ پدرش در این کارگاه مشغول به کار شد تا در تامین مخارج خانواده کمک کند.

افسران جنایی همچنین با توجه به شواهد موجود پی بردند سه کارگر افغان که شب‌ها را در کارگاه می‌خوابیدند، عامل این جنایت هستند و بعد از کشتن دختر جوان گریخته‌اند.

پلیس در حالی تلاش خود را برای یافتن ردی از متهمان آغاز کرد که حتی هویت آنها نیز به درستی روشن نبود به همین دلیل تحقیقات تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده و انگیزه آنان از قتل دختر جوان نیز نامشخص مانده است./شرق

 


ویدیو : قتل دختر 25 ساله توسط 3 کارگر افغان