فـال روزانه 1391/11/27 :   فـال روزانه  1391/11/27 فال روزانه متولدینفروردینبا ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/11/27


فال روزانه متولدینفروردین

با آنکه در پشت پرده سخت کار می کنید، ولی بیشترین تلاش خود را می کنید تا کاری را به انجام برسانید. تصمیم گرفته اید که کاری انجام دهید، به خصوص در همکاری با دیگران و با استفاده از تلاش های فردی دیگر. شما جاه طلب هستید.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید دنیای شگفت انگیز رابطه خود را کشف کنید. ولی برای انجام این کار، باید انعطاف پذیر و پرحرف تر باشید. انتظار نداشته باشید که سریعاً همه چیز جالب و عالی شود. باید با هم حرف بزنید و در مورد مسائل مختلف بیشتر نظر بدهید.

پیش بینی شغل شما: امروز نسبت به دیگران احساس ناامیدی می کنید، زیرا همه کار را خیلی جدی گرفته اند. دیگران به خاطر سبک رفتاری شما به شما خرده می گیرند. تلاشتان را بکنید و میانه رو باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بطوری غیرعادی در هر نوع موقعیتی موفق هستید، زیرا 100 درصد پشت آنچه انجام می دهید هستید. دیگران این را حس می کنند، بنابراین آماده اید که وارد عمل شوید. بهر حال اگر شما زیرک هستید آنها هم هستند.

پیش بینی روابط شما: امروز اگر اصرار کنید که گروه خاصی از دوستان در محله خاصی را ببینید، به هیچ وجه نمی توانید آن فرد خاص را ملاقات کنید. بهتر است که در مورد زندگی کنجکاوانه تر فکر کنید. آن را مثل یک ماجرای بزرگ ببینید و اطرافیانتان را ماجراجو فرض کنید.

پیش بینی شغل شما: شما در فضای امروز شکوفا می شوید و می توانید از آن بهره ببرید. ملاقات با دیگران خیلی خوب پیش می رود و اگر می خواهید روی کسی تأثیر خوبی بگذارید، امروز این اتفاق می افتد.


فال روزانه متولدین خرداد
امروز جاه طلبی شما مرزی می شناسد. به همین دلیل است که می خواهید راه طولانی تری بروید تا نتایج بهتری بگیرید. شما احساس انرژی بیشتری می کنید. و تعجبی ندارد که با شانس امروز، حس می کنید که زمان شما فرا رسیده است.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی می یابید تا چیزهای جدیدی یاد بگیرید و دوباره در مسیر مطلوب قرار بگیرید. این فقط در مورد شغل شما صادق نیست بلکه در مورد حیات رمانتیک شما هم درست است. فقط باید چیزی بیابید که باعث شود احساس هیجان در دیدار با فرد خاصی داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز زیاد روی رویکرد و روش خود ثابت نشوید. دیگران امروز چندان انعطاف پذیر نخواهند بود و آنقدر که باید در شرایط نرمال سازگار باشند، سازگار نخواهند بود. اگر می خواهید موفق باشید، باید رویکرد دیگری در پیش بگیرید.


فال روزانه متولدین تیر

روزی عالی برای برنامه ریزی سفر و کشف مسیرهای دیگری در حوزه های چاپ، تحصیلات عالی، رسانه، پزشکی و حقوق است. دنبال چیزی که می خواهید بروید زیرا منابعی که دیگران در اختیار دارند به شما کمک خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز اگر از لاکتان بیرون بیایید، احساس بهتری خواهید داشت. دیگر پشت بهانه ها، روتین ها و جدول های زمانی خود پنهان نشوید. به زندگی خود نظم بدهید. اگر دوست دارید رابطه شما مانند رویاهایتان شود، باید رویاپردازی را کنار بگذارید و کاری کنید که احساس خوبی به شما بدهد.

پیش بینی شغل شما: امروز باید بدرخشید. در هماهنگی کامل با اطرافیانتان هستید. تا وقتی که ایمان داشته باشید و بگذارید دیگران بدانند که شما واقعاً که هستید و چگونه عمل می کنید، موفقیت از آن شماست. در نهایت غرق پاداش خواهید شد.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز به راحتی از آنچه مال شماست یا شما در آن شریک هستید، دفاع می کنید. با این حال، حتی فراتر از آن می روید. می توانید با موفقیت از منابع دیگران استفاده کنید و از همه چیز نتیجه بگیرید. زمان خوبی برای شراکت ها و مسائل حرفه ای و شخصی است.

پیش بینی روابط شما: امروز زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره فواید و معایب درگیر شدن در رابطه خاصی می کنید. شما از یک زاویه به آن فکر می کنید، ولی شاید بهتر باشد که دیدگاه دیگری اتخاذ کنید.

پیش بینی شغل شما: هر ترفندی که اخیراً بکار بردید تا رئیس خود را گول بزنید امروز نتیجه معکوس می دهد. حقیقت برملا می شود پس باید آماده باشید.

فال روزانه 
متولدین شهریور
امروز یا با کسی کار می کنید یا با او دعوا می کنید – انتخاب از آن شماست. امروز عدم توافق بر سر مسائل بسیار شدید است و موانعی سر راهتان می گذارد. اگر نیروهایتان را با کسی ادغام کنید، کسی نمی تواند به گرد پای شما دو نفر برسد.

پیش بینی روابط شما: در مورد رابطه خاصی باید به تصور و تخیل خود اعتماد کنید. هیچ راهی وجود ندارد که از قبل بفهمید آیا اقدام درستی انجام داده اید یا خیر. فقط وقتی که با فرد موردنظر ارتباط درستی برقرار کنید این را می فهمید. شجاع باشید و پیش بروید.

پیش بینی شغل شما: امروز هیچ چیز راحت بدست نمی آید، پس آماده باشید. اگر مرخصی استعلاجی اضافه دارید، امروز می توانید از آن استفاده کنید. امروز با هر کسی که تماس برقرار می کنید به احتمال زیاد اصطکاک ایجاد می شود. مراقب باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در مورد کارتان انرژی فراوانی دارید و می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. زیرا حال و هوای کار کردن یا سپردن کار به دیگران را دارید. به دنبال کاربردهای جدید چیزهایی که در اختیارتان است باشید. روز خوبی برای تمرین و ورزش و ارتقای سلامتی تان است.

پیش بینی روابط شما: اگر قبلاً در رابطه ای جدی تعهد داشتید، شما و فرد مورد علاقه تان از امروز لذت می برید، با هم بیرون می روید و چیز جدیدی را امتحان می کنید که هر دوی شما به آن علاقه دارید.

پیش بینی شغل شما: امروز همه از دروغ های کوچک شما آگاه می شوند، پس بهتر است حقیقت را بگویید. اگر امروز ترفندی بکار ببرید، کارفرمایان متوجه می شوند و مچتان را می گیرند. پس صادق باشید.

فال روزانه متولدین آبان
امروز در مورد ابراز وجود در مواردی همچون ورزش یا حتی رابطه نزدیک احساس شدیدی دارید. حس می کنید که می توانید هر کاری را به انجام برسانید و در انجام آن، فرد بهتری خواهید شد. درست است. این تأثیر بسیار نیرومندی دارد.

پیش بینی روابط شما: امروز بهتر است ابتدا در مورد دیدگاه خود فکر کنید و بعد وارد رابطه ای شوید یا در رابطه فعلی تغییرات بزرگ ایجاد کنید. امروز باید قبل از باز کردن درهای جدید بیشتر فکر کنید. فقط بدانید و آگاه باشید که وقتی در قلبتان احساس گرما کردید، تصمیم درست گرفته اید.

پیش بینی شغل شما: امروز درست همان جایی هستید که باید باشید. پس در همین مسیر جلو بروید. نیازی به شک کردن به خودتان نیست. نزاع با دیگران شاید رخ دهد، ولی این دلیل نمی شود که مسیر را تغییر دهید یا حرکت تان را کند کنید. به خودتان ایمان داشته باشید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز برای جابجایی مبلمان و اثاثیه و بازسازی و ارتقای عمده در محلی که زندگی می کنید، آماده هستید. در واقع هیجان زیادی دارید. و این هیجان کمی هرج و مرج و سردرگمی می آفریند. ولی باید انجام شود.

پیش بینی روابط شما: زمان بسیار خوبی برای گریز زدن از روتین ها و انجام کاری هیجان انگیز به همراه مخاطب خاصتان است. اگر موضوعی هست که هر دوی شما دوست دارید آن را کشف کنید، پس بروید و این کار را بکنید. هرچه یافتن پاسخ سخت و مبهم باشد، لذت بخش تر است.

پیش بینی شغل شما: امروز اطرافیان شاید شما را مورد انتقاد قرار دهند و غرور شما را بشکنند. شما دوست ندارید که تحقیر شوید و اولین واکنش شما عصبانیت است. بجای عصبانی شدن، از این انتقاد استفاده سازنده نمایید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بطوری غیرعادی متقاعدکننده هستید که باعث می شود روز خوبی برای افرادی باشد که به فروش، بازاریابی، نویسندگی و بازیگری مشغولند. شما توانایی تأثیرگذاری بر دیگران و ایجاد تغییر را دارید.

پیش بینی روابط شما: تغییر همان چیزی است که لازم دارید، به خصوص امروز. نه تنها باید مکان فیزیکی خود را هر چند وقت یکبار عوض کنید، بلکه باید از لحاظ ذهنی و معنوی هم تغییر کنید. این همان استراتژی شکوفایی زندگی است. دیدن مسائل از زاویه ای دیگر می توانید همه چیز را بهتر کند.

پیش بینی شغل شما: امروز دیگران طرفدار شما هستند، پس نگران نباشید. برایتان آسان است که سکوت دیگران را معنا کنید، ولی مسئله این نیست. شما بیش از آنکه بدانید حمایت می شوید. به این ایمان افراد به خودتان اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در مورد چیزی فکر می کنید. تصمیم شما برای پول درآوردن، شاید از منبعی دیگر کاملاً صحیح باشد. بسیاری از شما کاربردهای جدیدی برای یکی از وسایل تان می یابید. شما باهوش و مبتکر هستید. همیشه راه بهتری برای همه چیز می یابید.

پیش بینی روابط شما: امروز فاصله ای طولانی را در جستجوی راهی برای روشن کردن فاجعه ای در رابطه خود طی می کنید. در حالیکه برای فراموش کردن آن به زمان احتیاج دارید، لزومی ندارد که خودتان را اذیت کنید و فکر کنید که آیا می توانید دوباره وارد رابطه ای شوید.

پیش بینی شغل شما: در محل کار مسائل عاطفی ناراحت کننده ای برایتان پیش آمده است که برایتان بیش از پیش پریشانی می آورد. تلاشتان را بکنید تا از این جو حساس دور شوید. بجای حرف زدن بیشتر گوش بدهید.


فال روزانه متولدین اسفند

روز خوبی برای تمرین و نرمش یا رقابت های ورزشی است. شما اشتیاق و اعتماد به نفس لازم را دارید و انرژی زیادی برای انجام یک فعالیت مورد علاقه خود را دارید. هر آنچه انجام دهید انرژی شما را افزایش می دهد زیرا تحمل فراوانی دارید.

پیش بینی روابط شما: آنچه می خواهید را بیان می کنید و به خاطر ابتکارتان تشویق می شوید. شما چراغ سبز دارید تا همه چیزهایی که در دل دارید را بگویید. از این فرصت برای از دل حرف زدن با طرفتان استفاده کنید. صداقت و عشق را با هم ترکیب کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز روند جدیدی برایتان فراهم می شود که بسیار برایتان مطلوب است. یادتان نرود که سوار قطار موفقیت بشوید. به غرایز و حس ششم خود اعتماد کنید. شکوفایی در هوا جریان دارد و می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه




ویدیو : فـال روزانه 1391/11/27