فرهاد مجیدی و حمله به 6 تاریخی! : زمانی که شیث رضایی دست هایش را بالا می برد، ...


زمانی که شیث رضایی دست هایش را بالا می برد، شاید هیچ کدام از پرسپولیسی ها باورشان نمی شد چه تاریخی برایشان در حال نوشته شدن است. فرهاد مجیدی قبل از این صحنه هیچ خطری برای دربی به حساب نمی آمد اما یک اتفاق، در دقیقه 92 دربی 69 استارت خورد و حالا همچنان جلوتر می آید. تماشا: زمانی که شیث رضایی دست هایش را بالا می برد، شاید هیچ کدام از پرسپولیسی ها باورشان نمی شد چه تاریخی برایشان در حال نوشته شدن است. فرهاد مجیدی قبل از این صحنه هیچ خطری برای دربی به حساب نمی آمد اما یک اتفاق، در دقیقه 92 دربی 69 استارت خورد و حالا همچنان جلوتر می آید.

شماره 7 توپ را از جلوی پای شیث رد کرد، گوشه شش قدم رفت و توپ را قل داد گوشه گل. یک گل آن هم در آخر بازی خوراک یک سال کری خوانی بود. کری هایی که با گرفتن 3 امتیاز از بازی یک طرفه شروع شد و به شعار «آی بدو» رسید. اما این فقط شروع یک داستان تلخ برای قرمزها بود که مجیدی مثل یک کابوس در هر دربی خواب را از چشمان هواداران پرسپولیس می دزدید.

 او نه یک بار و دو بار که 3 بار دیگر همین کار را تکرار کرد. داستان جدید دربی ها داستانی بود که فرهاد مجیدی می نوشت. داستانی که روی چهار انگشت دست راست فرهاد مجیدی در بازی پرسپولیس – الغرافه به یک نماد تبدیل شد و در عکس های مختلف بازیکنان پرسپولیس با هواداران استقلال دیده شد.

فرهاد مجیدی , ماشین بنتلی فرهاد مجیدی , گل فرهاد مجیدی به بیرانوند

فرهاد مجیدی به گفته قلعه نویی امروز 25 دقیقه فرصت دارد اما 90 دقیقه همه نگاه ها به پشت دروازه استقلال خواهد بود. به اینکه شماره 7 را کی صدا می زنند؟ به اینکه او کی وارد زمین خواهد شد؟ نفس قرمزها در سینه حبس می شود اگر مجیدی به سمت خط طولی زمین بدود. اگر قرمزها گلی زده و نزده باشند در همان لحظات اوج ترسشان خواهد بود.

 از شماره هفتی که می آید برای نوشتن دوباره داستان استادیوم از تعویض مجیدی منفجر می شود. او تا همین امروز 4 گل برای استقلال در دربی زده. 4 گلی که دستمایه کری شده.

حالا 25 دقیقه فرصت دارد که بیشتر بزند و پیش برود. اگر یک گل بزند پرسپولیسی ها باید منتظر یک سال دیدن پنجه آبی ها باشند. او می تواند دو گل به پرسپولیس بزند و به 6 بزرگ آنها حمله کند. به پیروزی 6 گله سال 52. این یک داستان جدید و یک کری جدید است که قرمزها را می ترساند. داستانی که نویسنده اش فرهاد مجیدی است.


ویدیو : فرهاد مجیدی و حمله به 6 تاریخی!