فال روزانه 25 / 07 / 1393 :     فال روزانه 25 / 07 / 1393فروردینامروز در ...




   
فال روزانه 25 / 07 / 1393

فروردین


امروز در جاده های سخت قدم بگذارید. شما بیشتر مواقع برای اخلاق آتشین و طبیعت پرهیجان خود شهرت دارید. اما موانع امروز موجب می شوند تا کمی مِلوتر رفتار کنید. گاهی به قدری در خیالات خود غرق می شوید که نمی توانید نگ ها را در زیر ستاره ها تشخبص دهید. شاید زیاد از حد جدی می شوید. بهتر است بیشتر فیلم های خنده دار تماشا کنید تا خنده های از ته دل داشته باشید. اگر مسایلی در اطراف شما هست که آزارتان می دهد، این را در ذهن داشته باشید که هرکسی پاسخ‌گوی رفتار خودش است و شما مسوولیتی در برابر رفتار و افکار آنها ندارید. آیا عشق دوران دبیرستان خود را به یاد دارید؟ شاید بد نباشد دفتر خاطرات خود را مرور کنید و دوباره حال و هوای عاشقانه های آن زمان را برای خود زنده کنید. این کار موجب می شود در رابطه کنونی خود فعالیت های خلاقانه تری انجام دهید و نه تنها عشقتان که خودتان هم شادی بی وقفه ای را تجربه کنید.

اردیبهشت

آیا امروز زمان آن نیست که با خانواده خود تماس بگیرید و به دیدار آنها بروید؟ شما اصولا انسان خانواده‌محوری هستید و این حس امروز بیشتر از همیشه در وجودتان پررنگ است. در میان اعضای فامیل بودن این حسن را دارد که دایم مورد تحسین و تشویق قرار می گیرد و اعتماد به نفس شما بیشتر می شود. اما همیشه به چشم اندازهای وسیع تر فکر کنید و دنبال پیشرفت های بزرگ باشید. حمایت خانواده موجب می شود تا مسایلی که از آنها آگاهی ندارید را بیاموزید و بتوانید راحت تر با مشکلات کنار بیایید. امروز دوست دارید در خانه باشید. شاید بهتر باشد دوستان خود را دعوت کنید تا در کنار آنها زمانتان را پر کنید. چه کسی بیشتر از دوستان می تواند حال شما را درک کند. عشقتان را نیز در این جمع وارد کنید و نخستین قدم ها را برای بهتر کردن رابطه خود بردارید.

خرداد

بیرون بروید و در این پاییز، زیبایی ها را کشف کنید. هیجان امروز برایتان لازم است. به دیدار دوستان یا فامیل بروید و با گفت‌وگو با آنها سرحال شوید. در میان جمع بودن انرژی بسیاری به شما می بخشد. دوستان جدیدی بیابید. این شانس را دارید تا در میان آنها با فردی آشنا شوید که برای طولانی مدت دوست و همراه شما باقی خواهند ماند. از همه لحظه های خوب امروز و هیجانات این فصل زیبا استفاده کنید. آیا دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید؟ شاید بد نباشد با فردی که دوستش دارید قرار بگذارید و با هم به مکان های زیبای طبیعی بروید. عکاسی کنید و عکس ها را در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
 

تیر

امروز بهتر است بیشتر روی مسایل مالی و اقتصادی خود تمرکز کنید. این را بدانید که کائنات پشتیبان شما است و تصمیماتی که می گیرید اشتباه از آب در نمی آیند. امروز به قدری شهامت دارید که بی ترس به دل خطر می زنید. همیشه دوست دارید نفر اول باشید. دوست دارید در کارهایتان بهترین باشید. این طرز فکر بسیار خوب و کمک کننده است . اما باید در منطقه امن قدم بردارید تا ناگهان دنیایی از موانع جلوی رویتان ظاهر نشود. عشق و زندگی شخصی خود را درگیر کارهای دشوار نکنید. این هفته خیلی مشغله کاری داشته اید. این روز تعطیل را کمی به خود استراحت دهید. بعدازظهر را بیرون و به یک رستوران بروید. برای اینکه احساس خوبی با عشقتان داشته باشید ابتدا باید خواسته های خود را بشناسید. با او به گالری های هنری یا طبیعت زیبای این فصل بروید.

مرداد

امروز می توانید دنیا را تغییر دهید. انرژی های فکری و روحی شما زیاد هستند. می توانید پروژه های کاری جدیدی آغاز کنید و روابط اجتماعی خود را بهبود ببخشید. ابتدا مسیر درست را تشخیص دهید و سپس در مسیر درست گام بردارید. حتی اگر در میانه مسیر دچار ترس شدید، به خودتان قوت قلب بدهید. این را بدانید که هر کاری مشقت های خاص خود را دارد و این شما هستید که با اراده راسخ می توانید به اهدافتان برسید. امروز بیرون بروید. بهترین لباس های خود را بپوشید تا حسابی جلب توجه کنید. به طور مثال، می توانید ژاکت قرمز بر تن کنید. بگذارید انرژی و هیجانات درونی شما در ظاهرتان نیز دیده شوند. از عشقتان دعوت کنید تا در کنار شما به تماشای زیبایی های طبیعت بیاید. یا با هم یک فیلم خنده دار تماشا کنید.

شهریور

این دنیا برای شما چه دارد؟ این سوال را امروز مدام با خود تکرار می کنیدو همیشه بیشتر از خود به اطرافیان توجه دارید. این را بدانید که ارتباط های شما امروز به نحو خوبی پیش می روند و نگرانی های شما بی مورد هستند. ارتباط هایی که برایتان خوشایند نیستند را همین امروز تمام کنید. کمی به روحیات خود توجه داشته باشید. این را بدانید که هر از دست دادنی یک دوره غم و ناراحتی در پی دارد. اما پس از آن می توانید دنیای بهتری برای خود بسازید. از تغییر نترسید. فقط بدبینی های همیشگی خود را کنار بگذارید و با امید و مثبت‌اندیشی به سوی آینده پیش بروید. با عشقتان قرار بگذارید. برای کارهای هیجان انگیز با هم همفکری کنید. رفتن به طبیعت و لذت بردن از زیبایی های این فصل ایده بسیار خوبی است.

مهر


امروز فهرست مهمان های خود را بنویسید. به همه آنها زنگ بزنید و برای یک دورهمی شاد و دوستانه از آنها دعوت کنید. هر چه دوستان بیشتری دعوت کنید، مجلس گرم تر و شادتری خواهید داشت. از عشقتان نیز بخواهید در این کار به شما کمک کند. در جمع بودن این مزیت را دارد که از هر انسانی مساله جدیدی می آموزید و می توانید ارتباط های خود را بیشتر کنید. اگر مجرد هستید شاید در میان آنها با فردی آشنایی نزدیک تری پیدا کنید و برای طولانی مدت با هم دوست باقی بمانید. اگر فرصت مهمانی دادن ندارید، به جمع دوستان بروید. به طور کلی، امروز را در خانه تنها نمانید.
 
آبان

شما همیشه برای این اخلاق خود که همگان را مورد بررسی های دقیق فکری خود قرار می دهید، شهرت دارید. اصولا روی آدم ها و اهداف آنها متمرکز می شوید و در میان رفتار آنها به دنبال کشف مسایل جدید هستید. امروز هم همین طور هستید. به مسایل فلسفی علاقه بسیار دارید و می دانید چگونه در این دنیای عجیب سر خود را گرم کنید. برای اینکه در زمان حال باقی بمانید، در همه لحظه ها به خودتان و کارهای خود فکر کنید. احساسات خود را مورد تحلیل قرار دهید و ببینید از دنیا چه می خواهید. بزرگ فکر کنید. بدبینی ها را کنار بگذارید. امروز احتمالا یک خبر کاری به شما می رسد؟ برای مسایل مالی خود برنامه ریزی کنید و هیچ خرجی را بدون فکر انجام ندهید. امروز می توانید به طناب ارتباط ها بچسبید و خود را بالا بکشید. امروز می توانید شعله عشق خود را نیز بیشتر کنید. با همفکری هم به فکر تکمیل بیشتر این رابطه باشید.
 
آذر

شما همیشه برای اینکه در جمع هستید و می توانید به خوبی حرف بزنید و به دیگران هم انرزی خوب بدهید، شهرت داردی. امروز هم بلندگو در دست می گیرید و در مورد حقایقی که در سر دارید حرف می زنید. گاهی با خود فکر می کنید چرا اینجا هستید، وقتی چیزی برای ارائه ندارید. جزئیات رویدادها و رفتارها برای شما بسیار مهم است. برای خود یک چشم انداز تعیین کنید و برای یافتن مسیر درست دستیابی به آن، تحقیق کنید. این را بدانید که کائنات امروز از شما حمایت می کند و همه جانبه در اختیار شما و خواسته هایتان قرار دارد. بریون از شهر بروید. از زیبایی فصل و طبیعت استفاده کنید. هیجان را دوست دارید و امروز به دنبال آن خواهید بود. به پیاده روی، کوهنوردی یا ملاقات با دوستان بیندیشید. در میان انسان های جدیدی که ملاقات می کنید، شاید فردی باشد که برایتان ارزش بسیاری دارد.

دی

سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید. امروز می توانید برنامه ریزی کنید تا واقعیت های زندگی را آن طور که هستی ببینید. بدبینی را کنار بگذارید. شادی ها و زیبایی ها را لمس کنید. شاید بد نباشد از این روز تعطیل برای مطالعه کتاب یا تماشای فیلم مورد علاقه خود بهره بگیرید. یا بیرون بروید و از منظره های زیبای پاییز لذت ببرید. شاید در مسایل کاری خود دچار استرس باشید، اما به تنهایی نمی توانید فشار فکری آنها را از میان بردارید. با خانواده، دوست یا عشقتان در این مورد حرف بزنید. ابتدا خودتان باید بخواهید که همه چیز درست شود و سپس با مشورت با فرد قابل اعتماد، راه درست را بیابید. از اینکه رابطه شما در یک روند دایمی تکرار می شود خسته شده اید؟ انرژی های درونی خود را بیرون بکشید و کارهای جالبی انجام دهید. خطر کنید و به کارهایی بپردازید که هرگز تصور نمی کردید. بگذارید کمی هیجان وارد زندگی شما شود. از این همه محافظه کاری به هیچ کجا نخواهید رسید.

بهمن

بگذارید اتفاق ها روی دهند. شاید اطرافیان یا یک فرد مشخص دایم شما را از نتیجه منفی برخی رویدادها بترساند. اما اهمیت ندهید. بدبینی را کنار بگذارید. این را بدانید اگر مشکلی هم باشد شما به خوبی می توانید آن را پشت سر بگذارید. در این دنیای سرشار از زیبایی ها، باید سعی کنید خوش بینانه به جلو حرکت کنید. از کارهای شتابزده دوری کنید و مسیرها یادگیری را برای خود باز کنید. در مورد فرد مورد علاقه خود کنجکاوی بیشتر به خرج دهید و سعی کنید بیشتر یکدیگر را بشناسید. به استقبال تغییرات بروید. یادبگیرید مسایل مثبت زندگی را به درستی ببینید و برای بهبود روند زندگی خوشبینانه تلاش کنید. به جای اینکه فقط متظر عشقتان باشید که شما را خوشحال کند، خودتان هم کاری انجام دهید. برنامه ریزی کنید و شادی زیادی را به رابطه عاطفی خود به ارمغان بیاورید.

اسفند


خط پایان نزدیک است. امروز جمعه و تعطیل است. می توانید این فرصت استراحت را برای خود جشن بگیرید. فشارهای کاری را کنار بگذارید. برای سلامت و سامان دادن به زندگی خود فکر کنید و تصمیمات ارزشمند اتخاذ کنید. از کارهایی که به شما استرس می دهند دوری کنید. به خودتان بیاموزید که چطور می توان مثبت‌اندیش و شاد زندگی کرد. یوگا تمرین کنید. غذاهای سالم و گیاهی بخورید و همه جانبه زندگی را به سوی سلامت و موفقیت پیش برانید. با ورزش و تقویت بدن خود می توانید روحیه بهتری نیز داشته باشید. به گروه دوستان بپوندید و در کنار آنها شادی را تجربه کنید. یا با عشقتان برای یک ملاقات عاشقانه برنامه ریزی کنید.


ویدیو : فال روزانه 25 / 07 / 1393