فال روزانه 24 / 10 / 1393 :     فال روزانه 24 / 10 / 1393فروردینامروز طرز ...




   
فال روزانه 24 / 10 / 1393

فروردین


امروز طرز فکر خود را عوض کنید و تاثیرات آن را روی وضعیت مالی خود ببینید. مشورت های بقیه را بپذیرید و سرخود و تنها هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید. در مورد همه تفکرات خود با دیگران حرف بزنید و نقطه نظر آنها را جویا شوید. این را بدانید که در جمع، تصمیمات بسیار بهتری خواهید گرفت. در جمع های دوستانه حتی می توانید دوست تازه بیابید و یک رابطه عاشقانه ارزشمند را آغاز کنید.
 
اردیبهشت

امکان دارد امروز با یکی از همکاران بحث و مشاجره داشته باشید. اما خیلی سخت نگیرید و از محدوده ادب هم خارج نشوید. عدم تفاهم در همه بخش های زندگی وجود دارد و باید بتوانید با کنترل احساسات خود، وجهه اجتماعی خود را حفظ کنید. به جای این بحث های بیهوده، به کارهایتان فکر کنید که باید به زودی به سرانجام برسند و شما را در یک وضعیت ثابت قرار دهند. در مقابل عشقتان هم صبور باشید. با حرف های ناراحت کننده او از کوره در نروید و جنجال به راه نیندازید. 

خرداد

افکارتان را بیرون بریزید. همه چیز را در دل و ذهن خود انبار نکنید. حتی اگر با مخالفت روبه رو شوید هم باز از اینکه حرف می زنید، دست برندارید. این را بدانید هر جمله ای که دیگران می گویند، می تواند چراغ راه شما باشد. هر سری یک فکری دارد و این کمک می کند تا مسیر درست را در پیش بگیرید. مراقب کلماتی که به زبان می آورید باشید. به ویژه در رابطه عاطفی خود، تندخو و عصبی نباشید و موجب رنجش همدیگر را فراهم نکنید. حس های رمانتیک خود را رها کنید تا شما را به سمتی که مایل هستید، پیش ببرند.
 

تیر

امروز بسیار شاد هستید و دوست دارید از فرط شادی، برقصید. از این همه انرژی مثبت برای سروسامان دادن به وضعیت مالی خود استفاده کنید. برای این امر وقت بگذارید و همه چیز را درست و دقیق حساب و کتاب کنید. یا برای یک وضعیت استوار مالی که ادامه داشته باشد، برنامه ریزی کنید. کشف کنید در چه حوزه ای خلاقیت بیشتری دارید و روی همان سرمایه گذاری فکری و مالی کنید. رابطه عاشقانه ای که امروز آغاز می شود، حس و حال خوبی به شما می دهد. فقط لاکچری بودن آن و زیاد پول خرج کردن در این زمینه کمی فکرتان را مشغول کرده است. بهتر است با هم حرف بزنید و از همان ابتدا، مبنا را بر درک متقابل بگذارید. 
  
مرداد

امروز در خانه احساس آرامش بیشتری دارید. می توانید همه فکرها و نگرانی های خود را کنار بگذارید و در کنار اعضای خانواده انرژی هایی که لازم دارید را کسب کنید. در مورد کار دچار نگرانی ها و نوعی عدم تصمیم گیری هستید که خیلی زود برطرف خواهند شد. خودتان را درگیر نکنید و به خدا و توانایی های خود ایمان داشته باشید و ببینید چقدر از بار فشار فکریتان کاسته خواهد شد. شب را در کنار شریک عاطفی خود در کمال آرامش سپری کنید. یک شام سبک میل کنید و به دنبال عشق یا هیجان نباشید تا همه چیز معمولی اما خوب به جلو پیش برود.

شهریور

امروز می توانید میان کارها و افکار خود تغییر ایجاد کنید. میان آنها سوئیچ کنید و روندی تازه در زندگی ایجاد کنید. جزئیات اهمیت بسیاری دارند و نگاه تیزبین شما هم به خوبی می تواند مو را از ماست بیرون بکشد. اما این را بدانید به تنهایی نمی توانید تصمیم گیری کنید. افکارتان را با افراد قابل اعتماد در میان بگذارید و از آنها مشورت بگیرید. همیشه سود بلند مدت را در اولویت تصمیمات زندگی خود بگذارید. با عشقتان شام بیرون بروید و مکالمه های پرمهر داشته باشید. حتی می توانید با هم در مورد کتاب ها یا فیلم هایی که دیده اید حرف بزیند و بیشتر با روحیات هم آشنا شوید.
 
مهر

امروز زودتر کار خود را تمام کنید و به خانه بروید و در سکوت به برنامه هایی که برای سرمایه گذاری مالی در سر دارید، بیندیشید. همه چیز را به خوبی برر سی کنید و مزایا و معایب هر کدام از طرح ها را یادداشت کنید. سپس با فردی که در این حوزه تخصص دارد، مشورت کنید تا از ایده هایش الهام بگیرید. امروز خیلی خوب می توانید تعادلی که نیاز دارید را در زندگی برقرار کنید. در راطبه عاطفی، بیشتر به فرد مورد علاقه تان نزدیک شوید. البته اجازه ندهید هیجان زیاد شما را عصبی کند. در کمال آرامش و بدون اشتیاقات زیاد، با هم حرف بزنید و شام بیرون بروید و تفریح کنید.

آبان

امروز کمی خودمحور می شوید و فکر می کنید هر کاری که انجام می دهید یا هر فکری که در سر دارید مطلقا درست است و اطرافیان درک درستی ندارد. اما این اشتباه است. اتفاقا شما بیشتر به همفکری اطرافیان نیاز دارید. ایده هایتان هنوز خام هستند و برای اینکه به انجام خوبی برسند، باید از اطرافیان کمک بگیرید. واقعیت های درونی خود را به زبان بیاورید و از اینکه مورد نقد یا مخالفت قرار بگیرند، نهراسید. اگر در رابطه عاطفی رضایت کاملی ندارید، روش خود را تغییر دهید. امروز همه چیز به رفتار و افکار خودتان بستگی دارد.

آذر

کمی مودی خواهید بود و احساساتتان دایم در حال تغییر هستند. یک لحظه خوب و لحظه ای دیگر بد می شوید. نمی توانید میان افکار و خواسته های خود تعادل برقرار کنید. اما توصیه می کنیم به ندای دلتان گوش کنید. اگر با کسی مشکل دارید، رک و راست با او حرف بزنید و سوتفاهمات را برطرف کنید. ورزش هایی همانند یوگا یا پیاده روی می تواند کمک کننده باشند. بگذارید احساسات شما بیرون ریخته شوند تا از این همه فشار فکری که برای خود ساخته اید، رها شوید. در رابطه عاطفی هم اگر مشکلی دارید، خیلی زود برطرف خواهد شد و به روند عادی بازخواهید گشت.

دی

تمرکزتان را روی پول و کار بگذارید و آنها را به وضعیت ثابت و پایدار برسانید. از حجم کار خود کم کنید و در عوض، یک برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید تا بتوانید همه چیز را به موقع انجام دهید و درآمد آن را نیز در راه درست سرمایه گذاری کنید. البته این را بدانید که تنهایی نمی توانید در این مسیر موفق شوید. باید کمک فکری از دیگران بگیرید. با صدای بلند طرح هایتان را بگویید و از بقیه نظر بخواهید. در مسایل مالی، خسیس نباشید و با دست و دل بازی برای خود و عشقتان هزینه کنید. اما حواستان هم به خرج هایتان باشد. از نظر احساسی هم یک روز عالی برای عشق دادن و عشق گرفتن است. از آن لذت ببرید.

بهمن

در محیط کار کاملا واقع گرا باشید و با اطرافیان در مورد طرح های خود حرف بزنید. اگر مخالفتی صورت گرفت، هیجان زده نشوید و واکنش منفی نشان ندهید. این را بدانید که تنهای وظیفه شما این است که کارهایتان را به موقع و درست انجام دهید و ایده های حوبتان را مطرح کنید. حتی کسی که انتقاد می کند نیز در میان حرف هایش چیزهایی به شما می آموزد که می توانید از آنها برای پیشبرد بهتر اهداف خود استفاده کنید. پروفایل عشق خود را آپ دیت کنید. با کسی که دوستش دارید قرار شام بگذارید و با هم بیشتر آشنا شوید.
 
اسفند


بال های خود را باز کنید و رها باشید. از چهارچوب بیرون بیایید. با دیگران در مورد افکار خود حرف بزنید و نظراتشان را بپرسید. از ترس هایتان اما نگویید و اعتراض هم نکنید. فقط به مسایل مثبت فکر کنید و بدانید همکاری و تعامل با دیگران آورده های بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. خودتان را در دریای عشق رها کنید و در کنار فرد موردعلاقه تان، از انرژی های نابی که امروز جریان دارد نهایت استفاده را ببرید و خاطره های ماندگار ثبت کنید.
 


ویدیو : فال روزانه 24 / 10 / 1393