عکس: زندگی در کره شمالی از نمای نزدیک : کمتر از یک ماه بعد از اعلام تحریم‌های ...


کمتر از یک ماه بعد از اعلام تحریم‌های شدید‌تر شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کره شمالی به خاطر آزمایش موشکی و نیز آماده باش هسته ای این کشور بحران شبه جزیره کره وارد مرحله تازه ای شده است. فرادید: کمتر از یک ماه بعد از اعلام تحریم‌های شدید‌تر شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کره شمالی به خاطر آزمایش موشکی و نیز آماده باش هسته ای این کشور بحران شبه جزیره کره وارد مرحله تازه ای شده است.

در هفته گذشته و در پی تشدید بحران در شبه جزیره کره، دولت کره شمالی به شهروندان خود دستور داد که خود را برای قحطی و دوره ریاضت اقتصادی احتمالی آماده کنند. در اطلاعیه هشدار دولت کره آماده است "ما احتمالا باید مسیر دشواری را ادامه دهیم و حتی مجبور شویم ریشه گیاه هم بجویم".

پیونگ یانگ، همچنین دو روز قبل اعلام کرد رسما دسترسی به فیس بوک، یوتیوب، توییتر و پایگاه های اینترنتی کره جنوبی را مسدود کرده است. به گفته مقامات دولتی این پایگاه های اینترنتی حاوی تبلیغات دروغین ضد کره شمالی و نیز محتوای جنسی بوده اند.

از سوی دیگر دولت این کشور دیدارهای خانواده های جدامانده دو کره را نیز متوقف کرده است. صلیب سرخ کره شمالی روز شنبه با انتشار بیانیه ای از سیاست های کره جنوبی به شدت انتقاد و اعلام کرد تا زمانی که این شرایط تغییر نکند، چنین برنامه هایی در دستور کار نخواهد بود.

شرایط زندگی مردم در کره شمالی پس از جدایی دو کره و تشکیل نظام کمونیستی همیشه همراه با فقر و محرومیت بوده و مردم این کشور در فضایی بی ارتباط با کشورهای دیگر جهان روزگار می گذرانند. "ملینا رابینسون" گردشگری که آگوست سال گذشته موفق شد مجوز بازدید از این کشور را به دست بیاورد در جریان سفر به این کشور عکس هایی با گوشی همراه خود از زندگی مردم از نمای نزدیک برداشه است.

او درباره عکس هایی که به "بیزینس اینسایدر" داده گفته سیستم بسته حکومتی کره اجازه عکاسی از همه جا را به او نداده است و حتی در برخی مواقع عکس هایی که او برداشته را نیز از او گرفته اند با این حال او 25 عکس از زندگی کره ای های در کشور اسرارآمیز برداشته که در نوع خود جالب توجه است.

نمای نزدیک , شرایط زندگی مردم کره شمالی , زندگی اشرافی در کره شمالی

سبک زندگی , نمای ساختمان , زندگی

کره شمالی , پردیس زندگی , مجله تصویر زندگی

حس خوب زندگی , مهارت های زندگی , سینما پردیس زندگی

خراسان شمالی , زندگی نامه سعدی , زندگی زیباست

زندگی آنلاین , دور و نزدیک , رهبر کره شمالی

امید به زندگی , زندگی نامه , هزینه ی زندگی در شهرهای مختلف

طراحی نمای ساختمان , هزینه زندگی در نیویورک , نمای شیشه ای

آیا زندگی در آلمان خوب است , هزینه ی زندگی در اروپا , متن زندگی

زندگی ایده آل , ضربان زندگی , هزینه زندگی دانشجویی در آلمان

زندگی نامه بیل گیتس , زندگی برتر , موفقیت در زندگی

زندگی شیرین , سلامت روان و شادابی در زندگی , مجله زندگی ایده آل

قطار زندگی , فیلم زندگی خصوصی , دانلود فیلم حس خوب زندگی

زندگی زیبا , زندگی نامه فردوسی , نمای ساختمان مدرن


ویدیو : عکس: زندگی در کره شمالی از نمای نزدیک