عکس: تهرانگردی والیبالسیت‌های آمریکایی‌ : اعضای تیم ملی والیبال آمریکا از بخش‌ها ...


اعضای تیم ملی والیبال آمریکا از بخش‌ها و طبقات مختلف برج میلاد تهران بازدید کردند. فرارو: اعضای تیم ملی والیبال آمریکا از بخش‌ها و طبقات مختلف برج میلاد تهران بازدید کردند.
 
داگلاس بیل رئیس فدراسیون والیبال آمریکا گفت: اطلاعات مردم آمریکا درباره ایران بسیار اندک است. این در حالی است که مناطق جذاب و دیدنی ایران بسیار زیاد است و گردشگران بسیاری می توانند برای بازدید از ایران به این کشور سفر کنند.
 
وی با اشاره به بازدیدش از برج میلاد تهران افزود: من بسیاری از برج‌های دیگر همانند برجی که در دبی است را دیده‌ام، اما برج میلاد تهران بسیار متفاوت و جذاب برای تیم ملی والیبال آمریکا بود.
 
به گفته بیل، قطعاً تیم ملی آمریکا پس از بازگشت به آمریکا درباره جاذبه های پایتخت ایران و همچنین معرفی برج میلاد تهران تلاش خواهد کرد.
 
وی درباره پیش بینی خود از دیدار تیم‌های ایران و آمریکا، گفت: هر دو گروه تیم‌های خوب و حرفه‌ای هستند، اما ما می‌دانیم که جمعیت زیادی برای تشویق تیم ملی ایران می‌آیند و امیدوار هستیم که بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم.
 
همچنین تیلور ساندر از بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا ضمن استقبال از بازدید برج میلاد تهران گفت: پیش از سفرم به ایران درباره برج میلاد تهران چیزی نمی‌دانستم و هیچ گاه فکر نمی کردم که ایران صاحب ششمین برج بلند مخابراتی دنیا باشد. امروز بسیار خوشحالم که بازدید از این برج جذاب و دیدنی از جمله برنامه‌های تیم ملی والیبال بود.
 
وی افزود: بازدید از برج میلاد تهران بسیار برایم جذاب بود، چرا که مردم آمریکا علاقمند به ساختمان های بلند هستند و امروز توانستیم از فراز برج میلاد، تهران را به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای دنیا تماشا کنیم.
 
ساندر، همچنین یکی دیگر از جذابیت‌های مردم ایران را پذیرایی و مهمان نوازی آنها دانست.
 
دیوید لی کاپیتان تیم ملی آمریکا نیز با بیان اینکه تهران شهر زیبایی هاست، گفت: برج میلاد تهران برج متفاوت در تلفیق هنر و معماری است که این موضوع بر جذابیت های آن افزوده است.
 
به گفته او تهران یکی از شهرهایی که به سرعت پیشرفت کرده و می‌تواند به مقصد گردشگران خارجی تبدیل شود. نمونه این پیشرفت ساخت برج میلاد تهران است که می تواند خاطرات خوبی را برای گردشگران به یادگار بگذارد.

تهرانگردی , بهترین سریال های آمریکایی , سریال آمریکایی

کاپیتان آمریکایی , نظر آمریکایی ها درباره ایران , بازیگران مرد آمریکایی

طرز تهیه پنکیک آمریکایی , کارگردان آمریکایی , سریال جدید آمریکایی

داستان ترسناک آمریکایی , روزنامه های آمریکایی , بولداگ آمریکایی

شرکت های آمریکایی , سریال کمدی آمریکایی , تنیس باز زن آمریکایی

خواننده مشهور آمریکایی به نام کتی پری , غذای آمریکایی , مانکن آمریکایی که مسلمان شد

پیتزا آمریکایی , بازیگران آمریکایی , بازیگر آمریکایی

بهترین سریال آمریکایی , بهترین سریالهای آمریکایی , طرز تهیه همبرگر آمریکایی


ویدیو : عکس: تهرانگردی والیبالسیت‌های آمریکایی‌