عمران زاده: جواب حرف مفت را دادم : برای پرتاب ترقه به ما گیر می دهند اما AFC ...


برای پرتاب ترقه به ما گیر می دهند اما AFC چرا بابت شعار خانوادگی و مذهبی کاری به طرفدران الشباب ندارد؟ خبرآنلاین: حرکت حنیف عمران‌زاده در جریان بازی استقلال و الشباب تعجب‌برانگیز بود و خطرناک،‌ از این جهت که احتمال می‌رود AFC او را با محرومیت مواجه کند.

*چرا به تماشاگران الشباب، آن علامت را نشان دادی؟

بگذارید توضیح بدهم؛ نشانه انگشت وسط که امروزه تبدیل به ابزاری شده تا فحاشی و تحقیر با ایما و اشاره را جایگزین معادل زبانی خود کنند. سال‌ها قبل دو کشور انگلیس و فرانسه جنگ‌های زیادی انجام دادند که به جنگ‌های صدساله موسوم است. در خلال این جنگ‌ها در یک جنگ معروف سپاه فرانسه شکست سختی از انگلیسی‌ها خورد اما پیش از این شکست، فرانسوی‌ها طرحی را برای ناکارآمد کردن سپاه انگلیس ارائه داده بودند.

*چه طرحی؟

بخش تأثیرگذار سپاه انگلیس را کمانداران تشکیل می‌دادند. آنها زه کمان را با استفاده از انگشت وسط‌شان می‌کشیدند و تیر را رها می‌کردند به همین دلیل مقامات فرانسوی دستور دادند هرجا هر انگلیسی را دستگیر کردند، فوراً انگشت وسط او را قطع کنند. از آن به بعد در جنگ‌ها میان انگلیسی‌ها مد شده بود در صورتی که سربازان فرانسوی را می‌دیدند، انگشت وسط‌شان را به سمت آنها بگیرند و به آنها بفهمانند که من هنوز انگشت وسط دارم و با همین انگشت می‌توانم با یک تیر کارت را تمام کنم.

*حالا تو چرا انگشتت را نشان طرفداران الشباب دادی؟

سه دلیل داشت و می‌توانید از بقیه بچه‌های استقلال سؤال کنید. آنها مدام به زبان فارسی به ما فحش می‌دادند، بعد بابت خلیج فارس حرف مفت زدند و یک دفعه شعار مذهبی هم دادند. دیگر اعصابم خرد شد و با این حرکت به آنها پیغام دادم جلوی ایرانی‌ها عددی نیستید!

*اما احتمال دارد AFC تو را محروم کند.

بالاخره آنها هم کانال دارند و می‌فهمند من بی‌دلیل حرکتی انجام نمی‌دهم. چطور بابت یک ترقه یقه همه را می‌گیرند، بابت شعارهای خانوادگی و مذهبی کاری به طرفداران الشباب ندارند؟ تماشاگران الشباب زورشان آمده بود که استقلال هر لحظه اراده کرد دروازه تیم‌شان را سوراخ می‌کرد! باور کنید توی تهران خیلی‌ها مرا نمی‌شناسند، مانده بودم طرفداران الشباب اسم مرا از کجا می‌دانستند چون گهگاه به ما با اسم ناسزا می‌گفتند.

*چرا فیکس نبودی؟

صلاح کادر فنی بود و ایرادی نداشت، مهم برد قاطعانه‌ای بود که کسب کردیم. اصلاً یک مصلحتی بود که من بیرون بمانم و جواب بی‌ادبی و گستاخی تماشاگران الشباب را بدهم.


ویدیو : عمران زاده: جواب حرف مفت را دادم