عروسک باربی زنده اوکراینی! +عکس : دیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک ...


دیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک های باربی زنده است. پس از مشهور شدن والریا لوکیانووا و آناستازیا اشپاجینا، حالا نوبت الینا کوالسکایا 20 ساله است که مرکز توجه همگان قرار بگیرد.



پادشا: دیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک های باربی زنده است. پس از مشهور شدن والریا لوکیانووا و آناستازیا اشپاجینا، حالا نوبت الینا کوالسکایا 20 ساله است که مرکز توجه همگان قرار بگیرد.

عروسک باربی زنده , عروسک زنده لولیتا , مدل انسانی با عمل جراحی عروسک باربی

الینا اهل اودساست، یعنی همان شهری که دو دختر فوق الذکر در آن مشهور شدند. او بعد از آپلود کردن یک سری از عکس هایش، به شهرت آنلاین رسید. البته او چند لایه آرایش روی صورتش، به خصوص دور چشمانش داشت که باعث می شد چشمانش بطور غیرطبیعی بزرگ به نظر برسد و شبیه یک عروسک بیجان نشان دهد.

مدل انسانی عروسک باربی , باربی زنده ایرانی , زیباترین عروسک باربی

حالا دیگر همه این عروسک ها نحوه باربی کردن خودشان را می دانند و در نقاط یکسانی از شهر عکس می گیرند و حتی در عکس های یکدیگر هم حضور دارند.

باربی های زنده , مدل انسانی با عمل جراحی عروسک باربی سوید , مدل انسانی با عمل جراحی عروسک باربی سوید که در ایران عمل کرده

الینا که متهم به تقلید از والریا شده است، ادعا می کند که با باربی های دیگر فرق دارد. او می گوید که بخاطر چشمان درشت، بینی کوچک و ویژگی های دیگرش بیشتر از دیگران به باربی شباهت دارد. و البته کاملاً مشخص است که برای بیشتر کردن آن ویژگی ها، آرایش زیادی می کند.

پخش زنده , پخش زنده شبکه 3 , پخش زنده شبکه سه

البته هیچکدام از دخترانی که تابحال خودشان را شبیه باربی کرده اند، به آرایش اعتراف نکرده اند، ولی افراد زیادی هستند که الینا را به استفاده از فتوشاپ متهم می کنند.

نتایج زنده , پخش زنده شبکه ورزش , پخش زنده فوتبال


ویدیو : عروسک باربی زنده اوکراینی! +عکس