طعنه شیرینی به فردوسی پور : سعید شیرینی دیروز و در جریان تمرین پرسپولیس حال ...


سعید شیرینی دیروز و در جریان تمرین پرسپولیس حال و هوای عجیبی داشت. هر چند که او مصاحبه ای تند و از سر دلخوری انجام داده ولی خنده های بی پایان شیرینی در تمرین دیروز پرسپولیس قابل توجه بود: «واقعا کمیته انضباطی روی چه حسابی این کار را انجام داده است؟ هواداران دو تیم با هم درگیر شده اند به ما چه ربطی دارد که بخواهند امتیاز کسر کنند. اصلا چرا باید همه چیز به ضرر پرسپولیس باشد.»

          روزنامه گل: سعید شیرینی دیروز و در جریان تمرین پرسپولیس حال و هوای عجیبی داشت. هر چند که او مصاحبه ای تند و از سر دلخوری انجام داده ولی خنده های بی پایان شیرینی در تمرین دیروز پرسپولیس قابل توجه بود: «واقعا کمیته انضباطی روی چه حسابی این کار را انجام داده است؟ هواداران دو تیم با هم درگیر شده اند به ما چه ربطی دارد که بخواهند امتیاز کسر کنند. اصلا چرا باید همه چیز به ضرر پرسپولیس باشد.»

فکرش را بکنید که یک درصد شیرینی از زیر ذره بین بودن پرسپولیس ناراحت باشد: «پرسپولیس همیشه از داوری ضربه خورده است. چرا کسی به داوری های بازی های فولاد توجه نمی کند؟ مگر گفولاد روی مسائل داوری سود نکرده است؟ متاسفانه همیشه فقط به استقلال و پرسپولیس پرداخته می شود و این دو تیم زیر ذره بین قرار دارند.»

مگر می شود کمک داور با جناب شیرینی با لحن بدی صحبت کرده باشد: «مگر همین مربی داماش این همه به داور اعتراض نکرد پس چرا کسی درباره او حرف نمی زند؟ متاسفانه به خاطر دلجویی از برخی تیم ها از ما هم امتیاز کسر کرده اند. بالاخره خصوصیات اخلاقی هر فرد یک جور است و داور نباید مربی را تحریک کند. خود من رفتم به کمک داور گفتم بازی را کنترل کن و خونسرد باش اما با لحن بدی به من گفت برو بنشین سر جایت.»

شیرینی کدهایی می دهد که هر کسی یاد عادل فردوسی پور می افتد: «آقای X که در تلویزیون مجری است از حکم کمیته انضباطی خوشحال شده است. او می خواهد استقلال و پرسپولیس را بکوبد و تیم های دیگر را بالا بیاورد. آقایان می خواستند هر طور شده با پرسپولیس برخورد کنندو منتظر کوچکترین بهانه بودند.»

بخش پایانی صحبت های شیرینی مثل همیشه به پاچه خواری از علی دایی اختصاص دارد: «در ایران اسطوره کشی مد شده است. ببینید دارند چه بلایی سر علی دایی می آورند. نباید با امثال دایی که فوتبال ایران را به دنیا شناسانده اند اینطور برخورد شود.»


ویدیو : طعنه شیرینی به فردوسی پور