طرح رضا کیانیان درباره نیش و زنبور : کارگردان نیش و زنبور از آماده شدن فیلمنامه ...


کارگردان نیش و زنبور از آماده شدن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم با طرحی از کیانیان به نگارش فرهاد طب نوری خبر داد. کارگردان نیش و زنبور از آماده شدن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم با طرحی از کیانیان به نگارش فرهاد طب نوری خبر داد. حمیدرضا صلاحمند در این ارتباط  گفت: فیلمنامه بخش دوم هم اکنون آماده است اما از آنجا که آقای کیانیان مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی راه طولانی خانه است، پس از پایان این سریال تغیراتی را روی متن اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: فیلمنامه را مطالعه کردم قطعا به عنوان کارگردان نظراتی دارم. علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده و شرکت آفتاب نگاران نیز به عنوان سرمایه گذار با این پروژه همکاری می کنند.

صلاحمند ادامه داد: فیلم به نوعی ادامه نیش و زنبور و مسائل بین (رضا و اسد) ،(رضا کیانیان و رضا عطاران) در فضایی تازه است. تلاش می کنیم از حضور همان بازیگران استفاده کنیم. قطعا با توجه به متنی که هم در اختیار دارم ترکیب جدیدی از بازیگران نیز اضافه خواهند شد.

این کارگردان در ادامه بیان کرد:من در بخش اول این فیلم تجربه خوبی با عوامل داشتم و خوشحالم می توانم دوباره در بخش بعدی نیز آن را تکرار کنم. البته در همان زمان ساخت آقای کیانیان معتقد بودند که قصه این قابلیت را دارد که بتوان قسمت های بعدی آن را بسازیم. به همین دلیل صحبت کردیم تا پایانی را برای نیش و زنبور در نظر بگیریم تا برای بخش بعدی آمادگی ساخت وجود داشته باشد.

منبع: سینمای ما


ویدیو : طرح رضا کیانیان درباره نیش و زنبور