طراحی دیوارهای اتاق خواب : استفاده از کاغذ دیوارها ، رنگ آمیزی های متنوع و ...


استفاده از کاغذ دیوارها ، رنگ آمیزی های متنوع و قاب های عکس و تصاویر ترسیمی همه و همه از راه های مختلف برای زیباتر نمودن دیوارهای اتقا خواب است . طرح دیوار اتاق خواب نباید چشم را اذیت کند و در حقیقت باید رنگی باشد که شخص بعد از گذراندن یک روز پرمشغله به راحتی درون آن به ارامش دست یابد. طراحی اتاق خواب , طراحی داخلی اتاق خواب , طراحی دکوراسیون اتاق خواب
استفاده از کاغذ دیوارها ، رنگ آمیزی های متنوع و قاب های عکس و تصاویر ترسیمی همه و همه از راه های مختلف برای زیباتر نمودن دیوارهای اتقا خواب است . طرح دیوار اتاق خواب نباید چشم را اذیت کند و در حقیقت باید رنگی باشد که شخص بعد از گذراندن یک روز پرمشغله به راحتی درون آن به ارامش دست یابد .
دیوار مثل تابلوی بزرگی است که می تواند کل اتاق خواب را به یک شاهکار تبدیل کند .
امروزه ایده های هنری زیادی برای دیوارهای اتاق خواب به کار برده شده است . رنگ و طراحی دیوار اتاق نباید با سیستم روشنایی آن در تضاد باشد . قدیمی ترین متد مورد استفاده در این باب استفاده از کاغذهای دیواری منقش بوده است .

سبک‌های رایج طراحی دکوراسیون اتاق خواب , طراحی دکوراسیون اتاق خواب با هزینه کم , طراحی اتاق خواب کودک

البته امروزه سلیقه ها تفاوت زیادی نموده است . معمولا امروز مردم ترجیح می دهند که دیوار را رنگ نمایند و سپس از یک نقاش چیره دست می خواهند تا تصاویری را بر روی دیوار ترسیم کند این تصاویر اصولا مناظر طبیعت ، گل ها و دریا می باشند . نمونه های مختلف این طراحی ها را هم تا به حال نشان داده ایم . برای طراحی دویارهای اتاق خواب به یک موزه هنری سر بزنید و از نحوه کنار هم قرار گرفتن رنگ ها در تابلوها ایده بگیرید .
کاغذ دیواری در صورت داشتن یک نقش زیبا و مناسب نیز هنوز برای اتاق های خواب کارآمد می باشد . نوجوانان رنگ های تیره تر و حتی مشکی را برای دوار ترجیح می دهند و کودکان رنگهایی مانند صورتی . سلیقه ها بسیار متنوع است .


پر طرفدارترین طرح ها ، انهایی هستند که حال و هوای رمانتیک دارند . رنگ های درخشان مانند قرمز و زرد و آبی در طراحی دیوارها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . قاب عکس های انتخابی نیز اصولا نقش هایی از گلها یا دریا می باشند . البته در حال حاضر در جامعه ما اکثرا توجهی به دویار ندارند و ان را به رنگ سفید یکنواخت رنگ امیزی می کنند و ان قدر وساایل مدرن در اتاق قرار می دهند که دیوار اصولا دیده نمی شود . اما می توانید حتی طرح های ساده و کم رنگی مثلا ابی به صورت نقطه های ریز یا راه راه های باریک یا اشکال ظریف هندسی بر روی دیوار قرار دهید.

منبع : Decorationnews.com

بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب کوچک , طراحی دکوراسیون اتاق خواب 60 متری , طراحی مدرن اتاق خواب

طراحی اتاق خواب سفید مشکی , طراحی داخلی اتاق خواب مدرن , طراحی داخلی اتاق خواب کوچک


ویدیو : طراحی دیوارهای اتاق خواب