زندگی ایرانی در ایوان 60 ساله خانه الفت : در کنار بسیاری از ایده های کاربردی ...


در کنار بسیاری از ایده های کاربردی دکوراسیون، با خواندن این شماره می توانید با اپلیکیشین های برتر ایران و جهان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شوید. مجله منزل در این شماره به سراغ خانه الفت، خانه ای در خیابان دربند تهران رفته است تا به شما نشان دهد چگونه با حفظ اصالت ایرانی نمای آن به زیبایی طراحی و بازسازی شده است. منزل، در شماره ۹۳ از معماری بازار چارسو در تهران و جذابیت های بصری آن با شما سخن خواهد گفت.

برای اولین بار در بخش "طراح ماه"، مجله منزل به سراغ معمار برجسته ایرانی "جناب آقای مهندس رضا مفاخر" رفته است و همانگونه که در شماره قبل همراه آن بودید در ادامه با بخش"معمار سرزمین من" به مناسبت روز معمار ۱ سوال را با ۱۰ معمار ایرانی مطرح کرده است، همراه با این مطلب پروژه های این معماران زبردست کشورمان را بشناسید.

در کنار بسیاری از ایده های کاربردی دکوراسیون، با خواندن این شماره می توانید با اپلیکیشین های برتر ایران و جهان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

خانه ایرانی , سبک زندگی ایرانی اسلامی , زندگی ایرانی

در شماره اردیبهشت، مجله  منزل، به سراغ یک بانوی ایرانی که دستی در هنر سفالینه دارد رفته و نگاهی به آثاری زیبای ایشان انداخته  است.

از آنجا که ماه اردیبهشت بهترین فرصت برای دیدار تازه کردن با شهر عشاق و گل ها، شیراز است، منزل نیز سری به این شهر زده است تا مکان های دیدنی و کمتر شناخته شده آن را به شما معرفی کند، مکان هایی که روح هر انسانی از دیدن آنها تازه می شود!  در قسمت تور های خانه گردی نیز، این بار میهمان یک خانه در شیراز هستید که بانوی هنرمند این خانه به زیبایی آن را چیدمان کرده و مجله منزل را در ایده های خود شریک نموده است.

مجله منزل را می توانید  به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و به صورت آنلاین از وب سایت  taaghche.ir تهیه کنید.


ویدیو : زندگی ایرانی در ایوان 60 ساله خانه الفت