رهبری فرد: برای استاد خودم، درخشان متأسفم/هیأت‌مدیره عاشق جوجه‌کباب و پرتقال است :



سس باربیکیو برای جوجه کباب , خرید زعفران برای جوجه کباب , بهترین مایه برای جوجه کباب
 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در این سال ها به خاطر انتقاداتش از مسئولان و مربیان این تیم نامش روی زبان ها افتاده بود، این بار به انتقاد از هافبک جوان تیم و هیات مدیره باشگاه پرداخت.

**بهروز رهبری‌فرد وقتی متوجه شد پیام صادقیان در اردوی امارات چه جنجالی به پا كرده، در مورد شرایط پرسپولیس چند دقیقه‌ای با ما هم‌صحبت شد. كاپیتان اسبق و پیشكسوت ملی‌پوش پرسپولیس گفت: «اینكه پیام صادقیان یا هر بازیكن دیگری به خودش جرأت می‌دهد هر وقت خواست، پرسپولیس را به هم بریزد به یك مسئله دیگر برمی‌گردد‌؛ این تیم صاحب درست و حسابی ندارد»


او اضافه كرد: «من باید برای حمید درخشان، استاد خودم متأسف باشم كه چطور به 2، 3 بازیكن جوان اجازه عرض اندام می‌دهد. یعنی حمیدخان نمی‌تواند طور دیگری با این بازیكنان برخورد كند؟ نمی‌تواند یقه پیام را بگیرد و بگوید دیگر تو را نمی‌خواهم؟ به آمار صادقیان نگاه كنید، هنوز به اندازه انگشتان یك دست برای پرسپولیس در این فصل بازی نكرده كه این همه حاشیه دارد. اصلاً در مورد صادقیان حرف نمی‌زنم، من مجموعه پرسپولیس را می‌گویم. اگر كسی حاشیه‌سازی كرد، باید اخراج شود. حرف من این است.»


او سپس یك مثال ملموس به زبان آورد: «استیل‌آذین را یادتان می‌آید؟ آن همه بازیكن خوب داشتیم اما چون تیم نوپا بود، نظم و ترتیب را فراموش كردیم و نتوانستیم به لیگ ‌برتر برسیم. الان پرسپولیس هم همین شكلی شده است. البته آنها ستاره ندارند ولی نظم و دیسیپلین را هم فراموش كرده‌اند. معلوم است كه با این وضعیت آینده‌ای هم ندارند.»


او این بار هیأت‌مدیره باشگاه را نیز از انتقادهایش بی‌نصیب نگذاشت: «عذرخواهی می‌كنم كه دوباره از این جمله استفاده می‌كنم اما باشگاه بی‌صاحب است. اعضای هیأت‌مدیره یا در حال دور زدن رسانه‌ها هستند تا جوابگوی كسی نباشند و یا اصلاً در جلسات شركت نمی‌كنند كه در جریان امور نباشند. بعضی از آنها فقط عاشق و شیفته جوجه‌كباب با ماست و نوشابه هستند و بعد از ناهار هم باید سیب و پرتقال بخورند! این شده وضعیت هیأت‌مدیره پرسپولیس.

 

یعنی طاهری نمی‌تواند اوضاع را متحول كند؟ نمی‌تواند چند بازیكن حاشیه‌ساز را تنبیه كند؟ نمی‌تواند پول به باشگاه تزریق كند تا 2، 3 بازیكن خارجی خوب بگیرند؟ اگر نمی‌تواند، اصلاً چرا مدیر پرسپولیس شده است؟ به‌هر‌حال ما كاری از دست‌مان برنمی‌آید به غیر از اینكه بنشینیم و اخبار زشت از باشگاه پرسپولیس را بشنویم و غصه بخوریم كه چرا هیچ‌كس نمی‌تواند هیچ كاری برای باشگاه محبوب‌مان كند.»


 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین 


ویدیو : رهبری فرد: برای استاد خودم، درخشان متأسفم/هیأت‌مدیره عاشق جوجه‌کباب و پرتقال است