راه اندازی کمپین"دست از ایران بردارید" در آمریکا : راه اندازی کمپین"دست از ...



راه اندازی کمپین , روش راه اندازی کمپین , راه اندازی کمپین تبلیغاتی

راه اندازی کمپین"دست از ایران بردارید" در آمریکا

گروهی از فعالان چپگرا در آمریکا با نوشتن توماری خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه  ایران و پذیرش حق ایران برای برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای از سوی آمریکا شدند.

به گزارش عصر ایران کمپین" دست از ایران بردارید" از سوی مرکز اقدام بین المللی (international action center) در نیویورک و در هشتاد و پنجمین سالگرد تولد رمزی کلارک دادستان کل پیشین آمریکا و یکی از فعالان صلح چپگرا در آمریکا راه اندازی شده است.

رمزی کلارک به همراه سارا فلاندرز در سال 1992 مرکز اقدام بین المللی را تاسیس کردند.

در این کمپین که از روز 13 ژانویه در مراسم هشتاد و پنجمین سالگرد تولد کلارک در کلیسایی در نیویورک راه اندازی شده است،از دولت آمریکا درخواست شده تا به دخالت های خود علیه برنامه هسته ای ایران پایان دهد و برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را بپذیرد.

در این تومار از آمریکا خواسته شده تا تحریم های خود علیه ایران را لغو کند چرا که از نظر امضا کنندگان این بیانیه : این تحریم ها اقدامی غیر انسانی است که به زندگی عادی دهها میلیون ایرانی صدمه می زند و تنها و تنها به خاطر این تصویب شده که مردم ایران می خواهند مستقل باشند و از یوغ قدرت های هژمونیک رهایی یابند.

در این تومارآمده است: صحت اتهاماتی که از سوی آمریکا علیه برنامه هسته ای ایران مطرح می شود بارها از سوی مقامات ایران و حتی سازمان های اطلاعاتی آمریکا رد شده است.

در این تومار تصریح شده: "در یک طرف این دعوا (آمریکا)کشوری است که بارها به کشورهای دیگر از جمله عراق و افغانستان حمله کرده در سوریه جنگ داخلی راه انداخته و از جنایات اسراییل در حق مردم فلسطین پشتیبانی می کند و در سوی دیگر آن کشوری است (ایران) که تا کنون به هیچ کشوری حمله نکرده است."/عصرایران

 


ویدیو : راه اندازی کمپین"دست از ایران بردارید" در آمریکا