دیدار شرمن، برنز و سالیوان با مردان هسته‌ای : سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا ...


سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات سه تن از مقامات وزارت خارجه آمریکا با طرف ایرانی عنوان کرد: ویلیام برنز و وندی شرمن معاونان وزیر امور خارجه و جیک سالیوان مشاور ارشد با تیم مذاکره کننده آمریکا برای تدارک این نشست سه جانبه روز چهاردهم اکتبر(22 مهرماه) به صورت دوجانبه نشستی با ایران خواهند داشت. باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا گفت: جان کری در پانزده اکتبر برای شرکت در نشست سه جانبه بین او و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به عنوان بخشی ازمذاکرات جامع هسته ای با ایران به وین پایتخت اتریش سفر خواهد کرد.

ساکی در ادامه افزود: این نشست پس از دو نشست سه جانبه که اخیرا در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد، انجام می شود و بخشی از مذاکرات پنج به علاوه یک به رهبری اتحادیه اروپا با ایران است.

ساکی در ادامه با اشاره به مذاکرات سه تن از مقامات وزارت خارجه آمریکا با طرف ایرانی عنوان کرد: ویلیام برنز و وندی شرمن معاونان وزیر امور خارجه و جیک سالیوان مشاور ارشد با تیم مذاکره کننده آمریکا  برای تدارک این نشست سه جانبه روز چهاردهم اکتبر(22 مهرماه) به صورت دوجانبه نشستی با ایران خواهند داشت. هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به همراه تیم کارشناسان نیز به این نشست ملحق خواهد شد. ما فهرست کامل تیم آمریکا را بزودی اعلام خواهیم کرد.


ویدیو : دیدار شرمن، برنز و سالیوان با مردان هسته‌ای