داوودنژاد برای فرزندانش شرط و شروط گذاشت! : علیرضا داوود نژاد کارگردان «کلاس ...



شروط ضمن عقد برای زنان , حداقل چند دقیقه باید برای مسواک زدن وقت گذاشت؟ , برای مسواک زدن، حداقل چند دقیقه باید وقت گذاشت؟

علیرضا داوود نژاد کارگردان «کلاس هنرپیشگی» برای ورود خانواه‌اش به سینما شرط گذاشت.

امروز دیگر فقط این بازیگر بودن فرد نیست که برای مخاطبان سینما و تلویزیون جذابیت دارد بلکه ارتباطات فامیلی و خانوادگی هنر پیشه‌ها باهم خودش مسئله‌ی خاص و جدیدی شده که پیگیری مسائل مربوط به آن برای خیلی‌ها مهم است به همین منظور گفتگویی متفاوت با علیرضا داوود نژاد و دخترش صورت گرفته که در ادامه خواهید خواند.

*«علیرضا داوود نژاد»: خانواده‌ام به اجرایی شدن ایده‌هایم در سینما کمک کرده‌اند
علیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما درباره دلایل حضورش در سینمای ایران گفت: این حرفه را انتخاب کردم زیرا معتقدم زندگی باید همراه با خوب دیدن و خوب شیندن باشد و سینما را برگزیدم زیرا به سینمای بومی علاقمند بوده و هستم.

داوود نژاد از واکنش خود در مقابل ابراز تمایل فرزندانش برای ورود به این عرصه گفت:‌ برای پسرم شرایطی تعیین کردم و گفتم که در صورت انجام آنها موافقتم را برای ورودش اعلام خواهم کرد و شرایطی مثل ورزش و گذراندن تحصیلات با نمرات خوب بود و میدانستم که برای دخترم زهرا هم بعد از گذراندن یک دوره‌ی طولانی و سخت بیماری، ورود به این عرصه می‌تواند کمک روحی خوبی باشد.

وی به تاثیر جایگاه خود در موقعیت کنونی فرزندانش اشاره کرد و ادامه داد: فکر می‌کنم توانایی فرزندانم در این امر موثرتر بوده زیرا رضا در اولین حضور سینمایی‌اش کاندید سیمرغ بلورین شد و زهرا هم برای کلاس هنرپیشگی کاندید شد و این موارد گواه توانایی خودشان است.

علیرضا داوودنژاد همچنین عنوان کرد: شاید ا ز ابتدا نباید خانواده‌ام را وارد این مسیر می‌کردم زیرا هزینه‌های سنگینی برای این علاقه‌ام پرداخته‌ام.

وی افزود: با این وجود معتقدم حضور خانواده‌ام در شکل گیری فیلم‌های خانوادگی‌ام از جمله فیلم «کلاس هنرپیشگی» و نزدیک کردن ایده‌ام که نزدیک کردن زندگی و سینما بود، بسیار موثر بوده است.

* «زهرا داوودنژاد»: پدرم از نبود امنیت مالی و تامین نبودن در این حوزه به ما هشدار می‌دادند
زهرا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با علت حضورش در حرفه بازیگری عنوان کرد: به طبع زمانی که در خانواده‌ای هنری پرورش می‌یابی نمی‌توانی خیلی خود ار از این فضا دور کنی و علاقه به هنر هم با تو رشد می‌کند.

وی اضافه کرد: من بیشتر از بازی در مقابل دوربین در پشت صحنه فعال هستم و نمی‌توانم بین علایقم مثل کارگردانی، بازی یا... تفکیک قائل شوم.

داوود نژاد از دیدگاه پدرش نسبت به فعالیت هنری خود گفت:من در مجموع 15 سال کار کردم و چه زمان‌هایی که دستیار پدرم بودم و اوقاتی که با افرادی دیگر همکاری کردم، پدرم همیشه نکات خوبی را به من گوشزد کرده‌اند.

وی از علاقه خانواده برای شغل آینده‌اش گفت: از کودکی پدرم دوست داشتند که ما به تحصیلات در مقاطع عالی ادامه دهیم و من هم سه سال در رشته مهندسی نرم افزار درس خواندم اما در نهایت هنر مرا مجذوب خود کرد.

داوودنژاد درباره تعریفی که پدرش برای آنها از فضای سینما داشته بیان داشت: پدرم از نبود امنیت مالی و تامین نبودن در این حرفه به ما هشدار می‌دادند و البته ما هم هیچ وقت دنبال این جنبه سینما نبودیم.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : داوودنژاد برای فرزندانش شرط و شروط گذاشت!