دانلود لانچر ZERO برای اندروید : لانچر ZERO launcher با موتور پردازشی قوی برای ...


لانچر ZERO launcher با موتور پردازشی قوی برای به وجود آوردن حالت های و افکت های 3D انتخابی مناسب و کم حجم می باشد. رویکرد تیم های برنامه سازی دنیا برای ساخت شخصی ساز لانچر، پدید آوردن تم سریع و کم حجم با اسکرول بالا است.



پادشا :
ZERO launcher لانچر سریع و کم حجم برای آندروید که یکی از بی نقص ترین لانچر های جدیده که توسط تیم برنامه سازی Zero Team به صورت رایگان آماده و برای استفاده عموم عرضه شده است. لانچر ZERO launcher با موتور پردازشی قوی برای به وجود آوردن حالت های و افکت های 3D انتخابی مناسب و کم حجم می باشد. رویکرد تیم های برنامه سازی دنیا برای ساخت شخصی ساز لانچر، پدید آوردن تم سریع و کم حجم با اسکرول بالا است. به واقع لانچر زرو هم از این موضوع مجزا نبوده و به راحتی با کار با آن تجربه جدید و زیبایی را حس کنید. داشتن تصاویر پس زمینه  HD به همراه آیکون هایی زیبا از دیگر قابلیت های این لانچر است.

چیزی که حیرت بسیاری از استفاده کنندگان را در بر داشته میزان سرعت بالای راه اندازی این لانچر می باشد که با ثبت رکورد راه اندازی در 0.2 ثانیه به راحتی رقبای بزرگی چون GO Launcher EX, Next Launcher 3D Shell, Nova Launcher, Google Now Launcher را پشت سر گذاشته است.

آخرین نسخه ZERO launcher در مارکت گوگل بیش از 1 میلیون نسخه دانلود در روزهای ابتدایی عرضه داشته است. این لانچر محبوب با بدست آوردن امتیاز 4.3 از 5.0 توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

ویژگی ها:
- روانی و سادگی لانچر در عین حجمی کم
- داشتن افکت ها مختلف برای استفاده
- به همراه داشتن تصاویر پس زمینه گرافیکی
- موتور پردازشی مناسب برای کار با لانچر
- زمان راه اندازی کم نسبت به دیگر لانچر های معروف جهان
- قابلت اجرا در انواع تبلت ها و اسمارت فون هایی با ابعاد مختلف
- ارائه ایکون هایی جدید و زیبا
- وجود ویجت های شفاف و زیبا
- سرعت راه اندازی بالا برای اجرای لانچر
- داشتن تم های مختلف و زیبا برای استفاده و دانلود
- شخصی ساز صفحه نمایش گوشی

دانلود اینستاگرام برای اندروید , دانلود فلش پلیر برای گوگل کروم اندروید , دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید  دانلود برنامه برای اندروید , دانلود adm برای اندروید , دانلود بارکد خوان برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود آنتی ویروس برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید , دانلود نرم افزار دوربین بدون لباس برای اندروید


ویدیو : دانلود لانچر ZERO برای اندروید