دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC : اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز ...


اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد.           پادشا: اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد.

 باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!

دانلود بازی outlast whistleblower , دانلود بازی outlast برای کامپیوتر , دانلود بازی برای کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 – 64 bits
Processor: 2.2 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 9800GTX / ATI Radeon HD 3xxx series
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: * 32 bits systems are not officially supported, but should work if configured to provide 3Gb of user-mode address space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista / 7 / 8 – 64 bits
Processor: 2.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 1GB NVIDIA GTX 460 / ATI Radeon HD 6850 or better
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر , دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر

دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر , دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی outlast , دانلود outlast برای ویندوز , دانلود بازی برای xbox 360

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت کنید که این نسخه از بازی به صورت Standalone بوده و شما نیازی به نسخه ی اصل بازی برای اجرای این نسخه از بازی نخواهید داشت. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

  توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link


ویدیو : دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC