دانلود بازی Mortal Skies برای اندروید : در بازی بسیار زیبای Mortal Skies شما ...


در بازی بسیار زیبای Mortal Skies شما فراخوانده شده اید تا به جنگ جهانی دوم پایان دهید. در شروع بازی شما توسط نازی ها دستگیر شده اید و در زندان آنان به سر می بریدو می بایست سوار هواپیمایتان شوید و از دست آنان فرار کنید تا بازی آغار شود.



پادشا :
در بازی بسیار زیبای Mortal Skies شما فراخوانده شده اید تا به جنگ جهانی دوم پایان دهید. در شروع بازی شما توسط نازی ها دستگیر شده اید و در زندان آنان به سر می بریدو می بایست سوار هواپیمایتان شوید و از دست آنان فرار کنید تا بازی آغار شود. پس از فرار کردن باید به وسیله هواپیمایتان که در هر مرحله تغییر می کند و شکست ناپذیرتر می شود به دشمنان حمله کنید و جنگنده های آن ها را نابود کنید و به پایگاه های آنها حمله کنید تا انبار مهمات آن ها و توپخانه هایشان را از بین برود که مسیر برای هم رزمانتان باز شود. این بازی بسیاز زیبا و اعتیاد آور برای گوشی های تحت سیستم عامل اندروید 2.1 و بالاتر ساخته شده است.

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Mortal Skies برای اندروید