حلزون های زنده راهی برای زیبایی! +عکس : دانشمندان معتقدند ماده لزج تولید شده ...


دانشمندان معتقدند ماده لزج تولید شده توسط حلزون دارای اثر ضد پیری بر روی پوست انسان است و به همین جهت حدود دو دهه است که شرکت های آرایشی از این عنصر در محصولاتشان استفاده می کنند. جام نیوز: دانشمندان معتقدند ماده لزج تولید شده توسط حلزون دارای اثر ضد پیری بر روی پوست انسان است و به همین جهت حدود دو دهه است که شرکت های آرایشی از این عنصر در محصولاتشان استفاده می کنند.

یک سالن زیبایی در ژاپن در حال افتتاح است که می خواهد روش کاملا جدیدی را در زیبایی پوست رونمایی کند. این سالن، درمان جدیدی را با استفاده از حلزون ارائه می دهد که در آن حلزون را به صورت زنده بر روی پوست مشتری می گذارند تا ماده لزجی که تولید می کند مستقیما تاثیر خود را بگذارد.

تغذیه دوران بارداری برای زیبایی نوزاد , استفاده از قرص آسپرین برای زیبایی موها , طب سوزنی برای زیبایی پوست

طبق گفته ی مانامی تاکامورا سخنگوی این سالن زیبایی، لجن حلزون سلول های پیر روی پوست انسان را از بین می برد، آن را مرطوب می کند و اثرات آفتاب سوختگی را از بین می برد. در این درمان با پرداخت 241 دلار، 4 حلزون مادر خریداری می شود و در شرایط استریل نگهداری می شوند. چهره ی مشتری به آرامی شسته می شود و به حلزون ها اجازه داده می شود آزادانه روی صورت مشتری بخزند. اگر حلزون ها بیش از حد به دهان، چشم ها و سوراخ های بینی فرد نزدیک شوند دستیار درمان کننده آنها را بر می دارد و در مکان دیگری قرار می دهد. مدت این درمان 60 دقیقه است.

خوردنی های دوران بارداری برای زیبایی بچه , راه حل هایی برای زیبایی صورت , راه های برای زیبایی صورت  

تاثیر آب و ماست برای زیبایی پوست , بهترین فرش برای زیبایی خانه , راهی برای بزرگ کردن سینه


ویدیو : حلزون های زنده راهی برای زیبایی! +عکس