حقایق تازه ای در مورد زندگی اوباما : این دومین باری است که شایعه طلاق این زوج ...


این دومین باری است که شایعه طلاق این زوج مطرح می شود. قبلاً در سال 2010 گزارشاتی مبنی بر مشکلات اوباما و همسرش که ممکن بود به طلاق منجر شود منتشر شده بود. پادشا: به تازگی کتابی به نام " آماتور" در مورد زندگی باراک اوباما منتشر شده است که می گوید میشل اوباما، همسر باراک اوباما،  در سال 2000 بعد از آن که تلاش های شوهرش برای ورود به خانه سنای شیکاگو ناکام ماند، به فکر جدایی از او افتاده بود. ظاهراً خانم اوباما از اینکه شوهرش در مقابل رقیب جمهوری خواهش شکست خورده بود عصبانی و ناراحت شده بود.

در آن زمان 8 سال از ازدواج این زوج می گذشت و اوباما از نظر روحی در چنان شرایط وخیمی به سر می برد که بعضی دوستانش نگران بودند که  دست به خودکشی بزند.

اشعار سهراب سپهری در مورد زندگی , جملات زیبا در مورد زندگی , سخنان بزرگان در مورد موفقیت در زندگی

این دومین باری است که شایعه طلاق این زوج مطرح می شود. قبلاً در سال 2010 گزارشاتی مبنی بر مشکلات اوباما و همسرش که ممکن بود به طلاق منجر شود منتشر شده بود.

باراک اوباما و همسرش به وجود بعضی مشکلات و اختلافات در زندگی مشترکشان اعتراف کرده ولی گفته اند که از پس این مشکلات برآمده و حتی به هم نزدیک تر شده اند.

در حال حاضر 21 سال از ازدواج این دو می گذرد  و آنها صاحب دو فرزند هستند، مالیا 13 ساله و ساشا 9 ساله.

نویسنده این کتاب، آقای کلین، می گوید تلاش اوباما برای شکست رقیبش، آقای راش بسیار بلندپروازانه بوده است. آقای کلین ادامه می دهد "اوباما بعد از این شکست مفتضحانه ورشکسته شد و به نظر می رسید که دوران حیات سیاسی اش به پایان رسیده است. او که در شرایط روحی بسیار بدی به سر می برد از همسرش انتظار همراهی و همدلی داشت ولی خانم اوباما دست رد به سینه او زد چرا که معتقد بود که او خانواده را در یک موقعیت خطرناک قرار داده است. اوباما در آن زمان مشکلش را با دوستانش در میان گذاشته بود و آنها می دانستند که خانم اوباما خود را برای طلاق آماده می کند. باراک اوباما از دوستانش خواست تا برای ماندن در عرصه سیاست به او کمک کنند اما این مسئله را از همسرش پنهان کرد."

متن زیبا در مورد زندگی , تحقیق در مورد زندگی علامه حلی , شعر سهراب در مورد زندگی

این کتاب همچنین به ماه آگوست سال گذشته اشاره می کند، یعنی زمانی که بیل کلینتون با عصبانیت اوباما را " آماتور" و "غیرحرفه ای" توصیف کرده بود.

به گزارش پادشا، کاخ سفید اطلاعات مندرج در این کتاب را تکذیب کرده و معتقد است که این اطلاعات ساخته و پرداخته ذهن آقای کلین است. آما آقای کلین با تاکید بر صحت گفته هایش، می گوید قصد توهین به رئیس جمهور را نداشته است.


ویدیو : حقایق تازه ای در مورد زندگی اوباما