جواب جالب بابک زنجانی به مسئولان : بابک زنجانی سرمایه دار بزرگ یک دهه اخیر ...


بابک زنجانی سرمایه دار بزرگ یک دهه اخیر ایران که نام وی این روزها در فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی در سطحی گسترده، مشاهده می شود، اعلام کرد که پروژه ایران زمین با سرعت پیش خواهد رفت. ایرنا: برج سازی در منطقه ای از تهران تحت عنوان پروژه ایران زمین متعلق به بابک زنجانی در نشست روز یکشنبه شورای عالی معماری و شهرسازی این شورا لغو شد.

پیشنهاد لغو مجوز ساخت برج ایران زمین پس از مطرح شدن گزارشی از ریزش گودبرداری پروژه ایران زمین و اظهار نظرهای اعضای این شورا از طرف «محمد سالاری» رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ارایه شد و اعضای این شورا به لغو مصوبه کمیسیون ماده 5 مبنی بر ارائه مجوز ساخت برای این پروژه، رای دادند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، رییس شورای عالی معماری و شهرسازی است و ریاست کمیسیون ماده پنج برعهده شهردار تهران است.

در پی انتشار این خبر بابک زنجانی، سرمایه دار بزرگ ایرانی و مالک این پروژه در صفحه فیس بوک خود به این اقدام واکنش نشان داد.

او در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: پروژه ایران زمین با سرعت پیش خواهد رفت سلیقه و احترام به عقاید مسوولین واجب است ولی قبلا باید فکر می کردند و مجوز نمی دادند.

زنجانی تاکید کرد: بعد دو سال که ٤٠٠ میلیارد تومان نقد گرفتند و رای کمیته داده اند و ٤٧٠٠٠ کامیون خاکبرداری شده و ٩٠٠ میلیون یورو هزینه شده امکان این زورگوی های سیاسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه «سرمایه گذاران ایرانی را به خاطر قدرت نمایی نمی توانند به چالش بکشند» یادآوری کرد: «سورینت اجازه زور گویی و حرف غیر منطقی به هیچ کس نخواهد نداد کسی نمی تواند حماسه اقتصادی موظف شده امسال را که به عهده مردم و سرمایه گذاران است را به پوچی ببرد.»


ویدیو : جواب جالب بابک زنجانی به مسئولان