توطئه چینی هولناك عروس كینه‌جو :   توطئه چینی هولناك عروس كینه‌جو عروس كینه‌جو ...



عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس , چینی ها شب عروسی با عروس چه میکنند , لمس سینه عروس رسم چینی ها

 

توطئه چینی هولناك عروس كینه‌جو

عروس كینه‌جو با توطئه چینی هولناك سناریوی قتل خاموش شوهرش را كلید زد. در حالی كه همه تصور می‌كردند مرد جوان گم شده است ناشناسی در تماس تلفنی پرده از راز چاه مرگ در بیابان‌های زرند برداشت.

حوادث - به گزارش ایران علی اكبر عباس تبار قاضی دادگستری زرند با اعلام این خبر گفت: زنی به نام صغری به همراه مادر شوهرش به نام طاهره با مراجعه به پلیس آگاهی زرند از گم شدن مرموز شوهرش خبر داد.

زن نگران گفت: شوهرم كه علی جمال‌زاده نام دارد گفته بود تصمیم دارد با یكی از دوستانش برای انجام كاری به تهران برود. علی روز 27 آبانماه یك پتو از خانه برداشت و ساعت 9 شب یك خودرو دنبالش آمد و از خانه به سمت تهران رفت.

وی افزود: صبح روز بعد هر چه با علی تماس گرفتم گوشی‌اش خاموش بود و حالا نگران هستم خصوصاً‌اینكه مادر شوهرم گفته چند روز از گم شدن علی گذشته بود كه مردی ناشناس ناگهان از سنندج با وی تماس گرفته و ادعا كرده كه نگران بچه‌ات نباش علی پیش ما سالم است و سپس تماس را قطع كرده است.

ردیابی مرد گمشده

با ادعاهای این عروس كه سعی داشت خود را نگران نشان دهد از روز 6 آذرماه سال جاری تیم قضایی و پلیسی وارد عمل شد و به تحقیقات ویژه‌ای دست زد.

هنوز 10 روز نگذشته بود كه دایی مرد گمشده نزد پلیس ادعا كرد؛ مردی ناشناس در تماس تلفنی گفته كه علی كشته شده است.

این مرد به تیم تحقیق گفت: ساعت 2 بعدازظهر مردی از تلفن همگانی زرند با من تماس گرفت، من خواب بودم وقتی گوشی را برداشتم صدای ناشناسی را شنیدم. تماس گیرنده به من گفت كه می‌خواهد كمك مان كند و می‌داند ما خیلی اذیت می‌شویم. پرسید مگر علی گم نشده است، وقتی جواب مثبت دادم گفت كه علی كشته شده و در چاهی در حوالی ملك‌آباد و حمیدیه انداخته شده است سپس تلفن را قطع كرد.

وی ادامه داد: «من خیلی شوكه شده بودم و وقتی تلفن را قطع كردم خودم را سریع به آگاهی رساندم.»

چاه مرگ

با این اطلاعات تیمی از پلیس و آتش‌نشانان به بیابان‌های اطراف حمیدیه اعزام شدند و پس از جست‌وجوی گسترده ساعت 5 عصر چاه مرگ را كه بوی تعفن می‌داد شناسایی كردند و از آنجا كه هوا تاریك شده بود عملیات بیرون كشیدن جسد صبح روز بعد -17 آذرماه- صورت گرفت و با حضور قاضی پرونده پس از 6 ساعت تلاش جسد علی از درون چاهی كه دور حلقه‌اش یك و نیم متر و عمق 70 متری داشت بیرون كشیده شد و همه دیدند كه عاملان جنایت جنازه را داخل پتویی پیچانده و در چاه مرگ رها كرده‌اند.

بررسی‌های جسد نشان داد كه دور گردن علی یك شال پیچیده شده و مقداری خاك نیز روی جسد ریخته شده است.

از این مرحله به بعد با دستور قاضی علی اكبر عباس تبار تیمی از كارآگاهان جنایی زرند به سرپرستی ستوان یكم محمد قاسمی عملیات شناسایی برای دستگیری عاملان جنایت را در دستور كار خود قرار دادند و جالب اینكه در كمتر از 15 ساعت جزئیات این قتل خاموش فاش شد.

توطئه زنانه

مأموران در بررسی‌های ویژه خود به صغری كه عروس خانواده بود شك كردند. وی تناقض‌گویی‌های زیادی داشت و خیلی زود اعتراف كرد نه تنها علی به مسافرت نرفته بلكه قربانی یك خیانت زنانه شده است. این زن خیانتكار به قاضی عباسی‌تبار گفت: مدت 8سال با علی زندگی كردم اما هنوز 2 سال نگذشته بود كه اختلافات بین من و علی شروع شد. علی با دختران زیادی دوستی داشت و بدتر این كه همه این رابطه‌ها را برایم تعریف می‌كرد. خیلی احساس بدی داشتم تا این كه تصمیم به طلاق گرفتم كه با مخالفت خانواده‌ام روبه‌رو شدم.

چند ماه پیش با پسر 28 ساله‌ای به نام حمزه كه تماس‌های تلفنی‌ای با من داشت آشنا شدم و از وی خواستم كمكم كند تا شوهرم را از سرراهم بردارم. ابتدا حمزه گفت بیا سم به وی بدهیم. سپس گفت نه‌، سم نمی‌دهیم باید فكر دیگری كنیم و سرانجام تصمیم گرفتیم با قرص خواب وی را بكشیم.

عروس كینه‌جو گفت: حمزه مقداری قرص خواب‌آور از دیوار خانه در حیاط انداخت و من آنها را آسیاب كردم. شوهرم ساعت 8 شب 27 آبانماه به خانه آمد و من و پسر 4 ساله‌ام به نام محمدطاها در خانه بودیم. شوهرم گفت خسته‌ام چای برایم تهیه كن و بلافاصله چای دم كردم و قرص‌های آرد شده را داخل چای ریختم و كمی هل هم اضافه كردم كه طعم آن عوض شود.

پس از این كه چای را خورد خیلی زود خوابید، پسرم را هم با قرص خواباندم. سپس با حمزه تماس گرفتم و خبر دادم علی خواب رفته تا بیاید. وی آمد و با كمك هم دست و پای شوهرم را بستیم و پلاستیكی روی سرش كشیدیم و با بستن یك شال دور گردنش وی را خفه كردیم. سپس جسد را داخل پتو انداختیم و ساعت 11 شب با خودروی علی جسد را به اطراف روستای حمیدیه در فاصله 17 كیلومتری جنوب زرند انتقال دادیم و پس از آتش زدن جسد آن را به داخل چاه انداختیم و آنجا را ترك كردیم.

وی افزود: سپس از حمزه خواستم به زرند رفته و در تماسی به مادرشوهرم بگوید كه پسرش سالم است تا شك نكند. با اعتراف عروس كینه‌جو با دستور قاضی عباس تبار تیمی از كارآگاهان به سرپرستی ستوان یكم محمد قاسمی اقدامات درخصوص دستگیری حمزه را آغاز كردند و سرانجام موفق شدند وی را در خانه پدری‌اش دستگیر كنند.

حمزه با اعتراف به قتل همه ادعاهای همسر علی را پذیرفت و گفت من با اصرار صغری فریب خوردم و خواستم كمكی به وی بكنم كه از دست شوهرش ناراحت بود./ایران

 


ویدیو : توطئه چینی هولناك عروس كینه‌جو