تعیین تکلیف مرغ در هفته آینده : رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان ...


رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار است تولید مرغ در سال‌جاری کاهش یابد، اعلام کرد: در هفته آینده چند جلسه در این زمینه برگزار و درباره میزان تولید تصمیم‌گیری می‌شود. رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار است تولید مرغ در سال‌جاری کاهش یابد، اعلام کرد: در هفته آینده چند جلسه در این زمینه برگزار و درباره میزان تولید تصمیم‌گیری می‌شود.

محمد یوسفی با بیان اینکه در دو روز اخیر قیمت مرغ زنده حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است، اظهارداشت: بارندگی های اخیر و بسته شدن راه‌ها یکی از دلایل این امر است.

وی، قیمت مرغ برای مصرف کننده را حدود ۵۰۰۰ تومان عنوان کرد و با بیان اینکه نرخ این کالا در میادین میوه  وتره بار هم ۴۹۵۰ تومان است، اضافه کرد: قیمت مرغ زنده هم به صورت مدت دار ۳۷۰۰ تومان و نقدی ۳۵۰۰ تومان است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار است تولید مرغ در سال‌جاری کاهش پیدا کند، گفت: مرغداران زیان زیادی دیده اند و اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند، شرایط آنان بدتر خواهد شد.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که قرار است تولید چه میزان کاهش پیدا کند؟ ادامه داد: به اندازه ای که میزان عرضه و تقاضا متعادل شود و تولید پاسخگوی صادرات هم باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تمام مواردی فوق برآورد و مشخص شود تا بتوان میزان دقیق کاهش تولید را اعلام کرد، افزود: در هفته آینده چند جلسه با مسئولان مربوطه در این زمینه برگزار و درباره میزان تولید تصمیم‌گیری خواهد شد.


ویدیو : تعیین تکلیف مرغ در هفته آینده