تصاویز: صف ‌سهام عدالت‌ در سنندج : در آخرین ماه‌های عمر دولت دهم کارگران فصلی ...


در آخرین ماه‌های عمر دولت دهم کارگران فصلی و ساختمانی برای ثبت‌نام سهام عدالت به ‌صف شدند. خبرگزاری فارس: در آخرین ماه‌های عمر دولت دهم کارگران فصلی و ساختمانی برای ثبت‌نام سهام عدالت به ‌صف شدند.

در ماه های پایانی دولت دهم جمعی ازکارگران فصلی و ساختمانی در مرکز استان کردستان در مقابل درب شرکت تعاونی 2220 در نوبت دریافت سهام عدالت صف کشیدند.

 مدیرعامل شرکت تعاونی 2220 سهام عدالت شهرستان سنندج علت اصلی ازدحام مردم را در این امر می‌داند که این تعاونی، تنها تعاونی است که ثبت‌نام سهام عدالت شهرستان را برعهده دارد.


جمال ناصری آمار کارگران فصلی و ساختمانی اعلام شده به تعاونی را 22 هزار سرپرست خانوار اعلام کرد، کل اعضای ثبتی این شرکت تعاونی 280 هزار نفر هستند و فرادی که در صف ایستاده‌اند کارگران فصلی و ساختمانی هستند که بعد از ثبت‌نام اینترنتی که طی 2 سال گذشته انجام داده‌اند تأییدیه ثبت‌نام آنها به این شرکت تعاونی ارسال شده و اکنون فرم‌های خامی برای ثبت‌نام اولیه سهام در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا با ارسال آن به تهران ثبت‌نام اصلی انجام شود.

بنا به اظهارات این مسئول تا کنون تنها 5 الی 6 هزار سرپرست خانوار به این شرکت تعاونی مراجعه کرده‌اند و بیش از 15 هزار نفر سرپرست خانوار دیگر که جزو آمار کارگران فصلی و ساختمانی شهرستان سنندج هستند هنوز به این شرکت تعاونی مراجعه نکرده‌اند بنابراین انتظار می‌رود ازدحام مردم در اینجا طی روزهای آینده بسیار بیشتر از امروز باشد.

سهام عدالت , ثبت نام سهام عدالت , ثبت نام سهام عدالت 95

سود سهام عدالت , آخرین اخبار سهام عدالت , اخبار سهام عدالت

نحوه دریافت سود سهام عدالت , برنامه جدید دولت برای دارندگان سهام عدالت پرداخت سود به مشمولان , خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت

دارندگان سهام عدالت , پرداخت سود سهام عدالت سال 96 , سهام عدالت تیر 95

سهام عدالت را کی پرداخت می کنند , سود سهام عدالت در مهر 95 , سهام عدالت کی پرداخت می کنند شهریور 95

سهام عدالت 95 , بررسی سود سهام عدالت , سود سهام عدالت کی پرداخت میشود

سهام عدالت در سال 95 , واریز سود سهام عدالت , دیوان عدالت اداری

دانشگاه عدالت , بازار سهام , سهام پدیده

قیمت سهام بانک پارسیان , جاذبه های سنندج , عدالت و برابری


ویدیو : تصاویز: صف ‌سهام عدالت‌ در سنندج