تصاویر: روحانیون در ورزشگاه‌ آزادی : دربی هفتاد و ششم با تساوی دو تیم قرمز ...


دربی هفتاد و ششم با تساوی دو تیم قرمز و آبی پایتخت به پایان رسید ولی در کنار بازی ضعیف دو تیم و استقبال پرشور تماشاگران، حضور 100 روحانی مشاور در ورزشگاه آزادی جالب توجه بود. فرارو: دربی هفتاد و ششم با تساوی دو تیم قرمز و آبی پایتخت به پایان رسید ولی در کنار بازی ضعیف دو تیم و استقبال پرشور تماشاگران، حضور 100 روحانی مشاور در ورزشگاه آزادی جالب توجه بود.

 همانطور که پیش از این اعلام شده بود دربی هفتاد و ششم با حضور 100 روحانی مشاور در ورزشگاه آزادی برگزار شد و برای هشتمین بار چهره های ملبس به لباس روحانیت در میان هوادارن تیم های فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور یافته و با جوانان به گفتگو نشستند.

پیش از این سید باقر پیشنمازی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی خبر داده بود و این حضور را نه به عنوان یک کار ورزشی بلکه امکانی برای بحث با جوانان دانسته بود.  
 
وی در همبن رابطه گفته بود: قبل از اجرای این طرح حتی فرقه ضاله کار تبلیغاتی می‌کردند و باید با حضور روحانیون در ورزشگاه‌ها و اجرای این طرح این موضوع مدیریت می‌شد که هم اکنون نیز مورد استقبال سطوح بالای نظام و حوزه علمیه قرار گرفته است و این هشتمین بازی است که روحانیون مبلغ را در ورزشگاه‌ها برای مشاوره در مورد مسائل مختلف مربوط به جوانان کنار هم جمع می‌کنیم زیرا تنها جایی که می‌توان جوانان را گردهم آورد ورزشگاه‌هاست.

در همین حال حضور روحانیون برای عکاسان خبری و ورزشی حاضر در ورزشگاه آزادی نیز جالب توجه بود و عکاسان خبرگزاری ها توجه ویژه ای به چهره های روحانی در میان تماشاگران دربی 76 داشتند.

تصاویر زنده از ورزشگاه آزادی امروز , تصاویر با کیفیت ورزشگاه آزادی , ورزشگاه آزادی

ظرفیت ورزشگاه آزادی , ورزشگاه آزادی تهران , خرید بلیط اینترنتی ورزشگاه آزادی

ورزشگاه آزادی امروز , دربی ورزشگاه آزادی , عکسهای ماجرای حضور تماشاگران زن والیبال ایران صربستان در ورزشگاه آزادی 11 تیر 95

تصاویر جدید استادیوم آزادی , عکس جدید ورزشگاه آزادی , ساخت یک ورزشگاه در تهران در ابعاد آزادی

ورزشگاه آزادی دربی , بازوبند یاحسین خبرنگار کره ای در ورزشگاه آزادی , وزیر ورزش به ورزشگاه آزادی آمد

بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه آزادی , تصاویر سحر قریشی سینما آزادی , تصاویر جدید از استادیوم امام رضا ع زیباترین ورزشگاه ایران

هستی ورزشگاه آزادی لالیگا , بلیت فروشی بهنوش بختیاری در سینما آزادی تصاویر , دختر پرسپولیسی با تیپ پسرونه در ورزشگاه آزادی

علی پروین و دخترش در ورزشگاه آزادی , شغال در ورزشگاه آزادی , ورزشگاه بانوان آزادی

تصاویری از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی , بانوان در ورزشگاه آزادی , میکسدزون ورزشگاه آزادی

ظرفیت ورزشگاه آزادی چندمین ورزشگاه , ورزشگاه آزادی مشکی‌پوش شد , اجازه ورود بوق به ورزشگاه آزادی داده نمی‌شود

سامانه بلیت فروشی ورزشگاه آزادی , سامانه بلیط فروشی ورزشگاه آزادی , فیلمبرداری با پهپاد ورزشگاه آزادی


ویدیو : تصاویر: روحانیون در ورزشگاه‌ آزادی