تصاویر دیده نشده از «ایرباس 380» در تهران : تعداد زیادی خبرنگار به فرودگاه ...


تعداد زیادی خبرنگار به فرودگاه «امام» تهران رفته بودند تا فرود بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را تماشا کنند. ناگهان پنجره کابین خلبان باز می‌شود و کاپیتان ایرانی ایرباس 380، پرچم ایران را بیرون می‌آورد و تکان می‌دهد.         پادشا: تعداد زیادی خبرنگار به فرودگاه «امام» تهران رفته بودند تا فرود بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را تماشا کنند. ناگهان پنجره کابین خلبان باز می‌شود و کاپیتان ایرانی ایرباس 380، پرچم ایران را بیرون می‌آورد و تکان می‌دهد.

تصاویر آلودگی هوای تهران , تصاویری دیده نشده از هیتلر , تصاویر قدیم تهران

بنا بر گزارش‌ها خلبان ایرباس A380-800 (بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان) متعلق به خطوط هوایی امارات که چندی پیش از مبدا دبی در فرودگاه تهران به زمین نشست، یک ایرانی است.

عکس دیده نشده ملیکا اشراقی , پل طبیعت تهران مسیر دسترسی و تصاویر , عکس‌های دیده نشده از ثریا، همسر دوم محمدرضاشاه

خبرگزاری "ایسنا" دوشنبه ۱۴ مهر ۹۳ گزارش داد وقتی این هواپیمای خاص در "فرورگاه امام" نشست برای استقبال مراسم آب‌پاشی روی هواپیما انجام شد.

زندگی سخت دختر 17 ساله در تهران تصاویر , روایت هایی جالب از بچه پولدارهای خفن تهران تصاویر , ستاره و لاله اسکندری کنار همسر و خانواده عکس دیده نشده

در این لحظه کاپیتان کامبیز پورقناد، خلبان ایرانی این هواپیمای غول‌پیکر وقتی متوجه حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در کنار هواپیما شد، پنجره کابین خلبان را باز کرد و پرچم ایران را از پنجره برای تماشاگران تکان داد.

ساختمان های مرمت نشده تهران , تصاویر شهر تهران , تصاویر عوامل داعش در تهران

خلبان ایرانی «کامبیز پورقناد» چهل و سه ساله بیست سال سابقه خلبانی دارد و اولین پروازش با ایرباس 380 را پیش از این از مبدا دوبی به مقصد لندن انجام داده است.

related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر , عکس های دیده نشده مصطفی زمانی و ماجرای عاشق شدنش , تصاویر خانه علی دایی در تهران

این خلبان ایرانی به جز پرواز با بزرگ‌ترین هواپیمای مسافربری دنیا، سابقه پرواز با دیگر هواپیماهای غول‌پیگر ایرباس و بوئینگ را هم دارد.

عکس دیده نشده از الهام عرب قبل و بعد از مدل شدن , سارقان منازل تهران دستگیر شدند تصاویر , استخر مختلط دختر و پسرها در یکی از مهد کودک های تهران تصاویر

هواپیمای ایرباس A380-800 (بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان) که کاپیتان کامبیز پورقناد در تهران به زمین نشاند می‌تواند تا ۸۵۳ مسافر را جابه‌جا کند.

تصادف مرگبار نماینده تهران در جاده اردکان تصاویر , عکس های قدیمی و دیده نشده از راکی , عکس دیده نشده تینا آخوندتبار بدون آرایش

کامبیز پورقناد خلبان ایرانی دارای گواهینامه پرواز با بیش از سی نوع هواپیما است.

لکسوس در خیابان مفتح تهران واژگون شد تصاویر , جزییات و تصاویر تصادف مرگبار لکسوس نماینده تهران در اردکان , سرقت عجیب چرخ های خودروهای هیوندا و کیا در تهران تصاویر

ایرباس غول‌‌پیکر 380 به دلیل شرایط خاص فنی و ابعاد به تجهیزات خاصی برای نشست و برخاست در فرودگاه ها نیاز دارد که این امکانات در فرودگاه تهران وجود دارد.

عکس های دیده نشده سروش جمشیدی و خانواده اش بیوگرافی , عکس های دیده نشده سروش جمشیدی , تصاویر تراکتورسازی نفت تهران

سایت "صبحانه" در گزارشی نوشت کاپیتان کامبیز پورقناد از خلبانان برجسته شرکت هواپیمایی امارات است.

بازیگر زن سریال پشت بام تهران به شبکه gem پیوست تصاویر , دستگیری 15 دختر و پسر در باغ ویلایی پردیس تهران تصاویر , تصاویر جدید استادیوم امام رضا تهران

ایرباس A380-800 نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ به صورت آزمایشی به پرواز در آمد و سال ۲۰۰۷ نخستین پرواز بازرگانی آن صورت گرفت.

ویدیو های دیده نشده سریال مختازنامه , عکس های دیده نشده مصطفی زمانی , تصاویر بی ام کروم سری 4 در تهران

این هواپیما به به دلیل مساحت عظیم بال‌هایش، هنگام فرود نیاز به باندی با عرض بزرگ دارد.

عکسهای دیده نشده آیت الله خمینی , عکس های دیده نشده نسرین نصرتی , دلیل دیده نشدن تصاویر اینستاگرام

چهار دستگاه موتور جت نیروی مورد نیاز این هواپیما را تامین می‌کنند.

استخدام تهران , نقشه تهران , متخصص ارتودنسی در تهران

به هواپیمای ایرباس A380-800، "سوپر جامبو" هم می‌گویند.

دیوار تهران , متخصص ارتودنسی در غرب تهران , دانشگاه تهران

اغلب فرودگاه‌های دنیا، باید دالان‌های عبور مسافران و بارها را افزایش دهند، تا بتوانند تعداد عظیم مسافران ایرباس A380-800 و بار آن‌ها را جابه‌جا نمایند.

تهران , مجتمع فنی تهران , نقشه مترو تهران

فرودگاه "امام خمینی" چهل ‌ودومین فرودگاه دنیاست که می‌تواند هواپیمای غول‌پیکر ایرباس A380-800 را پذیرش کند.

رستوران های تهران در دورادو , قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , شهرداری تهران

ایرباس A380-800 ملقب به "سوپر جامبو"


ویدیو : تصاویر دیده نشده از «ایرباس 380» در تهران