تصاویر جدیدی از آقای رئیس جمهور : اتحادیه میهنی کردستان عراق اخیرا تصاویر جدیدی ...


اتحادیه میهنی کردستان عراق اخیرا تصاویر جدیدی را از جلال طالبانی منتشر و اعلام کرد که وی از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار است. خبرگزاری ایسنا: اتحادیه میهنی کردستان عراق اخیرا تصاویر جدیدی را از جلال طالبانی منتشر و اعلام کرد که وی از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار است.

شبکه خبری سومریه نیوز گزارش داد، اتحادیه میهنی کردستان عراق که ریاست آن را جلال طالبانی، رئیس‌جمهوری عراق بر عهده دارد با انتشار تصاویر جدیدی از طالبانی در ایام عید نوروز از وضعیت مطلوب وی خبر داد.

مریلین مونرو تولدت مبارک آقای رییس جمهور , بازی کامپیوتر آقای رییس جمهور , برهنه شدن در محل کار به دستور رییس جمهور بلاروس تصاویر

اتحادیه میهنی کردستان در پایگاه اینترنتی خود و در قالب خبری فوری تصاویر جلال طالبانی را منتشر و اعلام کرد که وی در اوضاع جسمی مطلوبی به سر می‌برد.

همچنین در پایگاه خبری وابسته به اتحادیه میهنی کردستان به نقل از نجم‌الدین کریم، پزشک ویژه طالبانی تاکید شده که وی به مردم عراق به مناسبت عید نوروز تبریک می‌گوید و وضعیت جسمانی‌اش روز به روز در حال بهتر شدن است.

تولید کاندوم جدیدی که با میخ هم پاره نمیشود تصاویر , تصاویر برهنه شدن مردم بلاروس در محل کار به دستور رییس جمهور , حسن جوهر چی آقای رییس جمهور


ویدیو : تصاویر جدیدی از آقای رئیس جمهور