برانکو باید دستیارانش را خودش انتخاب کند : محمد پنجعلی گفت که برانکو حق دارد ...


محمد پنجعلی گفت که برانکو حق دارد دستیاران اصلی‌اش را خودش انتخاب کند. خبرآنلاین: محمد پنجعلی گفت که برانکو حق دارد دستیاران اصلی‌اش را خودش انتخاب کند.

مدیر تیم‌های بزرگسالان و پایه پرسپولیس در مورد پیروزی این تیم مقابل النصر عربستان گفت: «این یك برد خوب بود. النصر تیم خیلی خوبی دارد. واقعا از نظر فوتبالی بهتر از پرسپولیس بود. من آن بالا روی سكوها نشسته بودم و به علی كریمی، كریم باقری و محسن بنگر كه كنارم بودند گفتم روی ضربه ایستگاهی گل می‌زنم. البته پرسپولیس هم با توجه به شرایطی كه داشت خوب كار كرد ولی باید اعتراف كرد كه النصر تیم بهتری از ما داشت.»

او ادامه داد: «امیدوارم با توجه به تغییرات كادر فنی، یك شوك مثبت به تیم وارد شود. اما در كل فوتبال ایران مشكل دارد. فقط پرسپولیس نیست كه به مشكل خورده بلكه بقیه تیم‌ها هم به مشكل خورده‌اند. ما نسبت به تیم‌های آسیایی عقب مانده ایم و از نظر زیرساختی وضعیت خوبی نداریم. باید برای فوتبال ایران یك فكر اساسی كنیم. تنها راهش این است كه فوتبال را بدهیم دست مردم و دولت فقط نظارت كند. باید به فوتبال قشنگ تر نگاه كنیم. با این حال من فكر نمی‌كنم واگذاری باشگاه‌ها در ایران به شكلی كه در همه جای دنیا هست انجام شود.»

پنجعلی در مورد آینده پرسپولیس با توجه به تغییرات كادر فنی گفت: «ما وظیفه داریم به عنوان پیشكسوت، از تیم حمایت كنیم. مهم تیم است نه شخص. باید حرفه‌ای فكر كنیم. امیدوارم با توجه به تغییرات انجام شده، وضعیت تیم بهتر شود و بتوانیم نتایج خوبی در آینده بگیریم. در بازی با النصر هم مردم با فوتبال آشتی كردند كه البته فكر می‌كنم بیشتر به خاطر مسائلی بود كه در فرودگاه عربستان اتفاق افتاد و البته عشقی كه مردم به تیم پرسپولیس دارند. مردم آمده بودند كه جواب جنایت سعودی‌ها را بدهند.»

او در مورد اینكه چرا النصر لباسی شبیه به لباس نظامی پوشیده بود و پیام این لباس چه بود؟ گفت: «من هم نفهمیدم كه منظورشان چیست. معنی خاصی هم نداشت. نمی‌تواند معنی دار باشد چون آن‌ها كوچك‌تر از این حرف‌ها هستند كه بخواهند پیامی بدهند.»

پنجعلی در مورد قهر حسین عبدی به خاطر اینكه دستیار اول برانكو نیست، گفت: «من با آقای نژاد فلاح صحبت كردم كه گفت برانكو دستیاران اصلی‌اش را با خودش می‌آورد. حق طبیعی اوست كه دستیارانش را خودش انتخاب كند. چیزی هم نمی‌شود گفت. البته من شخصا اعتقاد دارم كه از چهره‌های مطرح پرسپولیس باید در كنار تیم استفاده شود چراكه مردم پرسپولیس را با چهره‌هایی مثل كریم باقری، علی كریمی و مهدی مهدوی‌كیا دوست دارند. استفاده از دستیاران ایرانی در كنار برانكو، اتفاق خوبی است.»


ویدیو : برانکو باید دستیارانش را خودش انتخاب کند