باند یاغیان متلاشی شد :   اعضای شبكه «یاغیان» كه زنان و دختران ربوده شده را ...



 

اعضای شبكه «یاغیان» كه زنان و دختران ربوده شده را مورد آزار و اذیت قرار می دادند، در عملیات ضربتی مأموران پلیس شهرستان تربت حیدریه دستگیر شدند.


هفته گذشته همزمان با فرار دختر جوانی از دام اعضای باند شیطان صفت ها، راز جنایت های سیاه تبهكاران فاش شد.

دختر ۲۰ ساله با مراجعه به كلانتری ۱۲ تربت حیدریه به مأموران گفت: «دیروز هنگام رفتن به خانه سوار خودروی پژویی شدم كه دو پسر جوان در آن نشسته بودند.

پس از طی مسافتی، ناگهان راننده تغییر مسیر داد و به سوی بیابان های خارج از شهر رفت، وقتی با صدای بلند اعتراض كردم، یكی از آنها مرا با كارد تهدید كرد.

پس از رسیدن به بیابان ها، قصد آزار و اذیتم را داشتند اما در فرصتی مناسب موفق به فرار شدم.» پس از طرح این شكایت و با توجه به حساسیت موضوع، تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، تجسس هایشان را تحت نظر سرهنگ یداللهی – فرمانده انتظامی تربت حیدریه – آغاز كردند.

مأموران در گام بعدی با كمك شاكی به چهره نگاری از دو پسر جوان پرداخته و پس از بررسی آلبوم مجرمان حرفه ای، هویت «سعید» و «میثم» را شناسایی كردند.

متهمان پس از دستگیری منكر هرگونه جرمی شدند اما پس از روبه رو شدن با شاكی لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند: چندی قبل با همدستی دو نفر دیگر باند «یاغیان» را تشكیل داده و با پرسه زدن در شهر طعمه هایشان را از میان مسافران شكار كرده و آنها را با تهدید تحت آزار و اذیت قرار می دادند.

رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه – با اشاره به این خبر گفت: تاكنون چهار عضو اصلی شبكه دستگیر شده و متهمان تاكنون به ربودن و آزار و اذیت دو زن دیگر هم اعتراف كرده اند.

وی از شهروندان بخصوص زنان و دختران خواست برای تردد در شهر از تاكسی و خودروهای عمومی استفاده كنند و به هیچ عنوان سوار خودروهای شخصی نشوند تا گرفتار چنین كفتارهایی نشوند.... / روزنامه ایران


ویدیو : باند یاغیان متلاشی شد