افشاگری های جدید در مورد تراکتورسازی تبریز :     اخبار ورزشی - تونی الیویرا ...



تراکتورسازی تبریز , عکس نوشته و متن در مورد روز عرفه جدید , باشگاه تراکتورسازی تبریز

 

  اخبار ورزشی - تونی الیویرا دلخور است؛
افشاگری های جدید در مورد تراکتورسازی تبریز

 تیم تراکتور سازی تبریز با حمایت هواداران پرشور خود توانست نتایج نسبتاً خوبی را در در فصل قبل کسب کند.

به گزارش  آریا ، کسب مقام قهرمانی جام حذفی در حضور تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس از افتخارات فصل گذشته این تیم در فوتبال ایران بود.در رقابتهای آسیایی نیز تراکتور بازی های نسبتاً قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت ولی متاسفانه نتوانست به مرحله بعدی رقابتها راه پیدا کند.


تراکتورسازی این روزها در مورد انتخاب مربی برای فصل آینده دچار حاشیه هایی شده است.تونی الیویرا مربی خوب پرتغالی این تیم با حضورش در تراکتور سازی به این تیم شخصیت تاکتیکی خوبی داده است و هواداران این تیم نیز مربی پرتغالی تیمشان را خیلی دوست دارند.شخصیت جالب این مربی نیز در علاقه تبریزی ها به این مربی دخیل است.


تقریباً اکثر هواداران تراکتور سازی تبریز دوست دارند که در فصل اینده رقابت های لیگ برتر و لیگ اسیا تونی سرمربی تیمشان باشد.اما خبرها حاکی از این است که این مربی دیگر در تیم تراکتور حضور نخواهد داشت و احتمالاً باید شاهد حضور یک مربی بومی در این تیم بزرگ و ریشه دار باشیم.

در مورد دلایل عدم حضور تونی الیویرا در فصل آینده مسائل مختلفی عنوان می شود.در تازه ترین اظهار نظرها تونی الویرا نامه مدیرعامل تراکتورسازی به وی را منتشر کرده تا اینگونه کمی از ابهامات موجود را برطرف نماید.در نامه منتشر شده آمده است:


با توجه به پیگیری های مکرر از سوی باشگاه مبنی بر ارائه برنامه هایتان برای مربیگری تیم تراکتورسازی تبریز،‌ متاسفانه هیچ گونه پاسخ صریح و قاطعی از سوی جنابعالی مبنی بر اینکه آیا علاقه مند به سرمربیگری تیم تراکتورسازی در فصل جدید می‌باشید یا نه،‌ دریافت نکرده‌ایم.اینجانب از سوی هیات مدیره باشگاه، تا 48 ساعت منتظر شما برای اعلام برنامه و شرایط شما برای ادامه همکاری با باشگاه خواهم بود. در غیر این صورت گزینه های دیگر مدنظر قرار خواهد گرفت و ادامه همکاری با شما منتفی خواهد بود.


با انتشار این نامه توسط تونی تقریباً مسجل می شود که این مربی مربی فصل اینده تراکتور نخواهد بود.


مسئولین باشگاه تراکتورسازی هم به طور صریح در مورد اینکه چرا علاقه ای به همکاری مجدد با این مربی ندارند صحبت نمی کنند و همین باعث می شود که بر ابهامات موجود افزوده شود.


البته کار به همین جا ختم نمی شود.تونی که از محبوبیت بالایی که بین هواداران تراکتورسازی دارد آگاه است با نوشتن متن جدیدی در صفحه اجتماعی اش توپ را به زمین مدیرعامل و مسئولان تراکتور سازی می اندازد تا آنها را دلیل عدم بازگشتش به تراکتور سازی معرفی کند.تونی در این مورد نوشته است: باید حقایقی را به هواداران بگویم.متاسفانه اخباری منتشر شده که اصلا صحت ندارد.خیلی ها طوری مطلب می نویسند که انگار من دوست ندارم درتراکتورسازی بمانم.می خواهم بدانید آنها دروغ می نویسند.

 

من بارها گفته ام که چه وضعیتی دارم اما مشخص است که چه کسانی دوست ندارند تا من به تبریز برگردم.من از همان زمان که به تبریز آمدم به فکر فصل آینده هم بوده ام اما مسئولان باشگاه هیچ اعتنایی نمی کنند.من این ایمیلی که در زیر می‌آید را به رییس باشگاه تراکتورسازی فرستادم و درباره شرایطم با او صحبت کردم. دوست دارم این ایمیل را در اختیار شما قرار دهم.


در متن ایمیل تونی به مسئولین تراکتورسازی آمده است:
رییس باشگاه تراکتورسازی من نامه شما در تاریخ چهار می 2014 را دریافت کردم. بر خلاف آن چیزی که در ایمیلتان بیان کردید من در ایمیل قبلی‌ام در تاریخ 28 آوریل 2014 پاسخ شما را دادم. در واقع این شما بودید که پاسخی به ایمیل من ندادید. همان طور که می‌دانید درباره دو بار حضورم در باشگاه تراکتورسازی دو بار قرارداد امضا ‌کرده‌ایم. هر دو قرارداد به طور یک طرفه از طرف باشگاه لغو شد و باشگاه در هر دو قرارداد به طور کامل با من تسویه نکرده و به من بدهکار است.

 

من در طول فصل همیشه اعلام کرده‌ام که حاضرم برای امضای قرارداد جدید با باشگاه تراکتورسازی به پای میز مذاکره بنشینم. موضوع این است با توجه به این که پاسخی از طرف شما دریافت نکردم و این که موضع مالی شما مشخص نیست، شما به طور غیر مستقیم مذاکرات من با باشگاه را به انتها رساندید. علاوه بر این با نهایت صداقت با توجه به آنچه در این دو ایمیل فرستاده شد به نظر می‌رسد شما در حال تلاش بیهوده برای این هستید که نشان دهید من مایل به حضور در تراکتورسازی نیستم و نمی خواهید برای فصل آینده سرمربی باشگاه باشم.

همان طور که در ایمیل قبلی‌ام نوشتم و در جلسه‌ای که با هم داشتیم گفتم شما باید ابتدا بدهی‌تان را با من پرداخت کنید و سپس برای مذاکره به صحبت بپردازیم.می‌توانیم خیلی راحت درباره حضورم در باشگاه تراکتورسازی مذاکره کنیم. با توجه به رابطه عمیقی که من با باشگاه تراکتورسازی دارم و نتایجی که در این مدت کسب کرده‌ام این موضوع خیلی سخت به نظر نمی‌رسد.


با انتشار این نامه و صحبتهای تونی کار برای مدیرعامل تراکتور سازی سخت شده است و وی هنوز جوابی به ابهامات موجود نداده است و شاید بعد از انتشار این نامه از سوی تونی مدیرعامل این باشگاه مجبور به پاسخگویی شود.


آنچه که مسلم است در صورت قطعی شدن جدایی تونی از تراکتورسازی هواداران این تیم مدیرعامل تراکتور را مقصر اصلی این جدایی خواهند دانست و همین مساله می تواند باعث ایجاد حاشیه هایی برای این تیم در فصل جدید شود.


هواداران تراکتورسازی از پرشورترین هواداران فوتبال هستند که همیشه در سرما و گرما از تیم محبوبشان حمایت کرده اند و انصاف نیست که با تصمیمات غلط از شور و شوق این عزیزان در حمایت از تیم محبوبشان کاسته شود.


هر تیمی آرزوی داشتن چنین هوادارانی را دارد و چه خوب است که مسئولین این باشگاه با حفظ تونی الیویرا رضایت هوادارانشان را بدست بیاورند تا این تیم در فصل جدید بتواند با قدرت در رقابتها حاضر شده و حاشیه ای نداشته باشد.


به نظر می رسد مشکلات موجود بین تونی الیویرا و مسئولین این تیم به این راحتی ها قابل حل نباشد و به احتمال زیاد باید جدایی این مربی پرتقالی را از این تیم قطعی بدانیم.
اخبار ورزشی - آریا
 


ویدیو : افشاگری های جدید در مورد تراکتورسازی تبریز