استقلالی ها 90 را تحریم کرده اند! : استقلالی ها می گفتند که بیشتر طرفداران ...


استقلالی ها می گفتند که بیشتر طرفداران این تیم دیگر در نظرسنجی برنامه عادل شرکت نمی کنند. خبرآنلاین: نظرسنجی برنامه 90 دوشنبه شب درباره انتخاب بهترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر بود. در پایان این نظرسنجی هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با 43 درصد بهترین شد و مظلومی هم با 13 درصد در رده سوم قرار گرفت. این برای چندمین بار بود که گزینه پرسپولیسی بیش از دو برابر گزینه استقلالی رای آورد. در نظرسنجی بهترین بازیکنان تیم منتخب هم، این اتفاق افتاد و مثلا مهدوی کیا و کریم باقری آرای خیلی زیادی آوردند و اختلاف شان با استقلالی ها فاحش بود. هر دوشنبه شب همزمان با شروع نظرسنجی 90، پیج های استقلالی که فالوورهای زیادی دارند، از هواداران می خواهند تا در نظرسنجی این برنامه شرکت نکنند و از نظر آبی ها، این موضوع بی تاثیر نبوده است. محمد نوازی مربی استقلال هفته گذشته در مصاحبه ای گفت: «خیلی از استقلالی ها در نظرسنجی 90 شرکت نمی کنند و دیگر این را همه می دانند...» البته اگر استقلالی ها هم شرکت کنند، معمولا پرسپولیسی ها هستند که رای می آورند. این موضوع در گذشته ثابت شده و یکی مثل مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس هم گفته بود: «خدا را شکر استقلالی ها قبول دارند که تعداد پرسپولیسی ها بیشتر است....»

اتفاقا نظرسنجی 90 صبح دیروز و پیش از بازی تراکتورسازی بازهم سوژه اردوی استقلالی ها بود و دو عضو کادر فنی تیم به پرویز مظلومی گفتند که استقلالی ها در نظرسنجی 90 رای نمی دهند. نکته جالب نظرسنجی این بود که استقلال خوزستان، استقلال تهران و ذوب آهن سه تیم بالای جدول هستند و مربی تیم چهارم در نظرسنجی رای آورده است. این مسئله دیروز در اردوی استقلالی ها سوژه شد و اعتقاد داشتند اگر کسی هم قرار بود بهترین باشد، ویسی است که بدون بازیکن ستاره، استقلال خوزستان را قهرمان نیم فصل کرد؛ نه پرسپولیس که ستاره دارد و چهارم لیگ شده است.

آنچه پیداست، رضایت هواداران پرسپولیس از بازی هجومی و عملکرد تیم است. تیم برانکو در شروع لیگ عملکرد خوبی نداشت ولی در 10 بازی قبلی خود توانست 21 امتیاز به دست بیاورد تا به رده چهارم لیگ برسد و حتی چشم به صدر جدول داشته باشد. استقلال هم در این 10 مسابقه 18 امتیاز به دست آورد اما از نظر کارشناس ها، پرسپولیس بازی هجومی تری را ارایه داده است.

نتیجه این نظرسنجی به خوبی نشان می دهد با وجود حضور استقلال برای هفته های متمادی در صدر، توقع هواداران این تیم از مظلومی و شاگردانش بیشتر است. حال آنکه، استقلالی ها می گویند نتیجه نظرسنجی درست و نیست و اگر هواداران این تیم به برنامه عادل رای می دادند، مظلومی حداقل با اختلاف کمتری به برانکو می باخت و در نظرسنجی به جای سوم، در جایگاه دوم قرار می گرفت.


ویدیو : استقلالی ها 90 را تحریم کرده اند!