احمدی مقدم: كروبی خود عامل بسیاری از تجمعات غیرقانونی است :         فارس: ...



 

 

احمدی مقدم , زینب اسدی همسر احمدی مقدم , جایزه احمدی مقدم

 

 

فارس: فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد: مهدی كروبی در بسیاری از تجمعات غیرقانونی حضور یافته، فراخوان داده و عامل بسیاری از این تجمعات بوده اما تاكنون بازداشت نشده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در حاشیه دیدار با مدیران مرزبانی كشور آذربایجان در جمع خبرنگاران در ارتباط مقابل منزل مهدی كروبی گفت: اینطور نیست كه هر جا تجمعی شد پلیس اقدام به دستگیری تجمع كنندگان و برخورد با آنان كند.

وی اظهار داشت: كروبی پیش از این خود در بسیاری از تجمعات غیرقانونی حضور یافته، فراخوان داده و عامل بسیاری از تجمعات غیرقانونی بوده است، اما وی را به این دلیل تا به حال بازداشت نكرده‌ایم.

سردار احمدی مقدم افزود: ‌پلیس در این زمینه تلاش می‌كند تا از تنش و درگیری در چنین تجمعاتی جلوگیری كند و در نهایت اگر این افراد قوانین را رعایت نكردند پلیس با كمترین هزینه مشكل را برطرف كند.

فرمانده ناجا تأكید كرد: هنوز پرونده این تجمع از سوی دستگاه قضایی به نیروی انتظامی محول نشده هر چند اطلاعات اولیه در این زمینه را به دستگاه قضایی ارائه كرده‌ایم.

سردار احمدی مقدم گفت: اگر دستگاه قضایی پرونده را محول كند، آن را تكمیل كرده و اطلاعات كامل‌تری را ارائه خواهیم كرد.

وی اظهار داشت: مسئول حفاظت از مهدی كروبی افسر نیروی انتظامی است و در جریان این تجمعات مجروح شده است. وقوع چنین صحنه‌هایی مناسب نیست.

* افراد از رفتار تحریك آمیز خودداری كنند

فرمانده نیروی انتظامی تأكید كرد: این افراد نباید رفتار تحریك آمیز داشته باشند، اینكه در آستانه روز قدس بیانیه می‌دهند و رفتار تحریك آمیز دارند بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: مسلما در چنین شرایطی عده‌ای نیز با هدف مقابله در مقابل منزل این افراد تجمع خواهند كرد.البته باید در برخورد با این جریان از مسیر قانونی اقدام شود بهتر است و نیازی به راه‌های دیگر نیست. پلیس آماده است تا اگر كسی منع قانونی دارد اقدام كرده و نیازی به برگزاری تجمع نیست.


ویدیو : احمدی مقدم: كروبی خود عامل بسیاری از تجمعات غیرقانونی است