آدم ربایی های مشهور در تاریخ سینما : پرده نقره ای سینما این امکان را به کارگردان ...


پرده نقره ای سینما این امکان را به کارگردان ها و بازیگران می دهد تا اتفاقات را به همان شکلی که دوست دارند به تصویر بکشند. یکی از موضوعات مهیجی که کارگردان ها در سراسر دنیا به آن علاقه دارند ماجراهای آدم ربایی است که در بسیاری از موارد بازخوانی پرونده های واقعی است. همشهری سرنخ: پرده نقره ای سینما این امکان را به کارگردان ها و بازیگران می دهد تا اتفاقات را به همان شکلی که دوست دارند به تصویر بکشند. یکی از موضوعات مهیجی که کارگردان ها در سراسر دنیا به آن علاقه دارند ماجراهای آدم ربایی است که در بسیاری از موارد بازخوانی پرونده های واقعی است.

در چنین فیلم هایی کارگردان با دستمایه قرار دادن یک ماجرای واقعی، ماجرای هیجان انگیزی را برای بینندگانش روایت می کند که آنها را تا اوج هیجان و ترس می برد. بهترین آدم ربایی های تاریخ سینما به انتخاب سایت «موویز» را مرور کنید و لذت ببرید.

دنیای بی نقص
A Perfect World


کارگردان: کلینت ایستوود

بازیگران: کوین کاستنر، کلینت ایستوود، لارادرن و ...

بهترین فیلم های تاریخ سینما , صد فیلم برتر تاریخ سینما , تاریخ سینما

آدم ربایی  آن هم در فیلمی که تم جاده ای دارد، دلهره عجیبی به مخاطب می دهد. «دنیای بی نقص» داستان بکری دارد. مردی، کودکی را می دزد اما بعد از آن رابطه ای مانند رابطه پدر و پسری، جایگزین خشونت ها می شود. بوچ، یک زندانی فراری است که در جریان فرارهایش یک پسربچه بسیار بامزه به نام فیلیپ را می دزدد. تری یکی دیگر از کسانی است که همراه بوچ از زندان فرار کرده و به نوعی قاطی این آدم ربایی می شود. سکانس پایانی، شوک برانگیزترین سکانسی است که در فیلم هایی با این ژانر می بینیم، زمانی که بوچ به قتل می رسد، فیلیپ از ته دل غمگین می شود، مثل پسری که پدرش را از دست داده است.



ربوده شده
Taken


کارگردان: پیرمور

بازیگران: لیام نیسون، فمکه جانسون، مگی گریس، زاندر برکلی، هولی والانس، کیتی کسیدی


«ربوده شده» در عرصه سینما یکی از محبوب ترین فیلم های اکشن و پلیسی است که اتفاقا موضوع اصلی آن نیز به آدم ربایی مربوط می شود. این فیلم که محصول 2008 فرانسه است، درباره جاسوس سابق سی آی ای است که به عنوان محافظ شخصی شروع به کار می کند. کیم دختر خودش، توسط قاچاقچیان انسان ربوده می شود و همین مساله او را برای نجات دخترش راهی فرانسه می کند.

صحنه های تکان دهنده در این فیلم بسیار زیاد است و به همین خاطر «ربوده شده» یک اکشن جذاب و دیدنی است.

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما , ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما , بهترین کارگردان های تاریخ سینما



اره
Saw


کارگردان: جیمز ون

بازیگران: دارین لین بوسمن، دیوید هکل، کوین گروترت


بهترین کمدی های تاریخ سینما , فیلم های عاشقانه تاریخ سینما , اولین فیلم تاریخ سینما

یکی از ترسناک ترین و مشهورترین فیلم هایی که در آن آدم ها به شکل های متفاوت دزدیده می شوند و مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، سری فیلم های اره است.

در این فیلم ها، شخصیت اول، مردی با لقب جیگساو است که بعد از مرگ همسرش، آدم هایی که فکر می کند لیاقت زندگی ندارند را به روش های مختلف می رباید و مورد شکنجه قرار می دهد.

فیلم های تاثیر گذار تاریخ سینما , پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما , بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما

زمانی که پای این فیلم سینمایی می نشینید، به طور قطع با وحشیانه ترین آدم ربایی های دنیا روبرو خواهید شد. کسانی که در این فیلم دزدیده می شوند، احتمال بازگشتان به زندگی صفر است، آنها باید تا حد مرگ تلاش کنند و خودشان را به خطر بیندازند، برای بازی هایی که جایزه ای جز مرگ ندارند.



دنیا کافی نیست
The World is not Enough


کارگردان: مایکل آپتد

بازیگران: پیرس برازنان، سوفی مارسو، رابرت کارلیل


100 فیلم ترسناک تاریخ سینما , بهترین فیلمهای طنز تاریخ سینما , مشهور ترین شخص در تاریخ

«دنیا کافی نیست»، نوزدهمین فیلم از فیلم های جیمز باند است که بر اساس یک بازی کامپیوتری ساخته شده است. جیمز باند جاسوس مشهور، یک چمدان پر از پول متعلق به رابرت کینگ که یکی از غول های نفتی دنیاست را در بیلبائو گرفته و آن را در لندن به او بازمی گرداند اما انفجار بمبی در دفتر کینگ باعث مرگ این غول نفتی می شود. الکترا دختر رابرت توسط یک تروریست ربوده شده و به قفقاز فرستاده می شود. آزاد کردن او به جیمز سپرده می شود.



برادران گریم
The Brothers Grimm


کارگردان: تری گیلام

بازیگران: مت دیمون، هیث لجر، پیتر استرمر، مونیکا بلوچی، لنا هدی


کمدی ترین فیلم های تاریخ سینما , وحشت در تاریخ سینما , 10 فیلم برتر تاریخ سینما 2016

برادران گریم، دو نویسنده آلمانی به نام های جیکوب و ویلهم هستند که قصد دارند داستان خود را به اتمام برسانند، برای همین به یک روستای عجیب می روند. روستایی که همه دختران جوان آن دزدیده می شوند.

 آدم ربایی در این روستا با ماجراهای ماورائی عجین می شود و معجون دلهره آوری را به مخاطب تحویل می دهد، معجونی که باطل کردن طلسم ها، جزء پررنگی از آن به حساب می آید.



سگ آلفا
Alpha Dog


کارگردان: ایک کاساوت

بازیگران: بن فوستر، شان هاتوسی، امیل هریچ، براک ویلیس، شارون استون

وحشتناک ترین فیلم های تاریخ سینما , ترسناکترین فیلم های تاریخ سینما , بهترین فیلمهای تاریخ سینما ایران از دید منتقدان

جانی پسر جوانی است که با کمک دستیارانش فرانکی، تیکو و الویس، وظیفه پخش و توزیع مواد مخدر تهیه شده توسط پدرش را برعهده دارد. جانی برای اینکه یکی از مشتریانش را تحت فشار قرار دهد تا پول موادش را بدهد، برادر کوچکش را می رباید اما دوستی بین او و زک باعث می شود آدم ربایی آنها، شکل همکاری به خودش بگیرد و پسر چشم و گوش بسته ای که دزدیده شده، یکی از خلافکاران شهر می شود. قتلی که در ادامه این داستان رخ می دهد، به مساله آدم ربایی رنگ دیگری می دهد.



مردی در آتش
Man on Fire


کارگردان: تونی اسکات

بازیگران: دنزل واشنگتن، داکوتا فانینگ، کریستوفر واکن


ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما 1  , بهترین دیالوگ های تاریخ سینما , انیمیشن های تاریخ سینما

«مردی در آتش» عنوان فیلم سینمایی ساخته تونی اسکات است که در مرکز غرب وحشی یعنی مکزیک ساخته شده است. این فیلم که با بودجه 78 میلیون دلاری ساخته شد و 130 میلیون دلار فروشکرد، درباره مردی است که در گذشته یک مامور سازمان سیا بوده اما به دلیل دائم الخمر بودن، از آنجا اخراج می شود.

جان کریسی تصمیم می گیرد محافظ و پرستار شخصی دختربچه ای به نام پتیا شود. بعد از مدتی پتیا را می ربایند و جان کریسی واقعا مثل مردی است که در آتش می افتد. او برای زندگی پتیا حاضر می شود حتی زندگی خودش را هم بدهد.



آدم ربایی
Kidnapped


کارگردان: میگوئل آنجل و یواز

بازیگران: فرناندو کایو، مانوئلا ولس، آنا واگنر


معرفی بهترین فیلمهای هنری تاریخ سینما , بهترین انیمه های تاریخ سینما , معرفی بازیگران درخشان تاریخ سینما

جیمی، مارتا و دخترش به خانه رویایی شان در مادرید می روند، آنها قصد دارند کریسمس را جشن بگیرند که یک اتفاق عجیب رخ می دهد. گروهی از آدم های نقابدار به خانه آنها حمله می کنند و هر سه نفر را به مکانی عجیب می برند. به درستی مشخص نیست چرا این گروه مسلح و ناشناس دست به چنین آدم ربایی بزرگی زده اند اما مشخص است که این ماجرا پایان خوشی برای آنها نخواهد داشت. خانواده جیمی با دخالت پلیس از شر آدم رباها خلاص می شوند و تازه از اینجاست که تلاش برای یافتن دلیل اصلی این کار آغاز می شود.



همراه با یک عنکبوت آمد
Along Came a Spider


کارگردان: لی تام هوری

بازیگران: مرگان فریمن، مونیکا پوتر، مایکل وینکوت


برترین فیلم های ماشینی تاریخ سینما , مرموزترین شخصیت های تاریخ سینما , بهترین فیلمهای فانتزی تاریخ سینما

«الکس کراس» یک کارآگاه پلیس و روانشناس است که همکار صمیمی اش را هشت ماه قبل در یک حادثه از دست داده و همین باعث شده با بی میلی راهی محل کارش شود اما در این بین، پیگیری پرونده ناپدید شدن دختر یک سناتور او را بار دیگر به هیجان می آورد.

شواهد اولیه نشان می دهد که این دختر از مدرسه اش و توسط یکی از معلمان ربوده شده است و رباینده قصد دارد به یک تسویه حساب شخصی و قدیمی با پدر او برسد. یکی از بهترین موش و گربه بازی هایی که از یک فیلم با تم آدم ربایی انتظار دارید، قطعا در این فیلم خواهید دید.


ویدیو : آدم ربایی های مشهور در تاریخ سینما