آخرین اخبار از حواشی آلبوم های جدید پاپ : در این گزارش سعی کرده ایم درباره ...


در این گزارش سعی کرده ایم درباره حاشیه آلبوم های در دست تولید چهره های پرطرفدار پاپ بنویسیم و از آخرین گمانه زنی ها برای زمان انتشار آنها در بازار، پرده برداری کنیم. تماشا: فصل، فصل انتشار آلبوم های جدید بازار موسیقی است و چهره های پاپ در تدارک انتشار آثار جدیدشان در بازار هستند. همه در این فکرند که بهترین ها را برای آلبومشان انتخاب کنند. شما هم حتما دیده و شنیده اید که قبل از انتشار یک آلبوم اخبار و حاشیه های فراوانی سراغ چهره های پرطرفدار می آید و آنها هم وادار به واکنش در مورد این اخبار می شوند.

در این گزارش سعی کرده ایم درباره حاشیه آلبوم های در دست تولید چهره های پرطرفدار پاپ بنویسیم و از آخرین گمانه زنی ها برای زمان انتشار آنها در بازار، پرده برداری کنیم.

محسن یگانه: امیدوارم مجبور نباشید بروید قطعه بعدی!

آخرین اخبار جدید سریال شهرزاد فصل 2 , آخرین اخبار از سری جدید خندوانه حضور جناب خان در فصل چهارم , آلبوم جدید گروه سون اخبار

چهره پرخبر سال گذشته بازار موسیقی، این روزها در سکوت کامل به سر می برد و اخبار رسیده حاکی از آن است که در استودیوی شخصی اش در انتهای یک کوچه بن بست در حوالی میدان نوبنیاد، شبانه روز مشغول کار روی آلبومش است.

محسن یگانه در تدارک آلبوم سومش است و پس از انتشار «نفس های بی هدف» و «رگ خواب» این بار قرار است با «حباب» طرفدارانش را سر حال بیاورد. طرفدارانی که سال گذشته با وجود اتفاقات، حاشیه ها و جنجال های فراوان، در کنار چهره مورد علاقه شان باقی ماندند و از او حمایت کردند.

یگانه در روزهای گذشته با انتشار یک ویدئوی سه دقیقه ای از استودیوی شخصی اش، با هواداران سخن گفت. او بخش هایی از آلبوم جدیدش را نیز اجرا کرد و درباره شان توضیح داد. وی در انتهای صحبت هایش آرزوی عجیبی برای آلبومش کرد:

«امیدوارم موقع گوش کردن آلبوم هیچوقت مجبور نشوید بروید سراغ قطعه بعدی!»

قطعه «حباب» در این آلبوم، نگاه اجتماعی یگانه به دنیای پر زرق و برق ستاره هاست. او این زندگی را به حبابی بزرگ تشبیه کرده که عمرش کوتاه است.

به گزارش پادشا یگانه در این آلبوم نیز مثل آثار قبلیش تقریبا تمام کارها اعم از موسیقی، تنظیم، ترانه و حتی طرح روی جلد را خودش انجام داده است. گویا قرار است این آلبوم تا اواخر خردادماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود.



محمد اصفهانی، مرموز و بی صدا

آخرین اخبار , آخرین اخبار ورزشی , اخبار جدید

دکتر خیلی سخت و به ندرت حاضر به گفت و گو می شود و خیلی سخت می شود سراغی از او گرفت. تلفنش همیشه روی پیغام گیر است و امکان ندارد تلفنی، جواب خبرنگاری را بدهد. پیگیری های ما هم برای ارتباط با ایشان همین آخر و عاقبت را داشت و همین باعث شد که سراغ روابط عمومی شرکت کنسرت گذار این خواننده (موسسه صوت آوای هنر) برویم تا از  آخرین فعالیت های این خواننده خبردار شویم.

علی نیکونیا، مدیر روابط عمومی این شرکت در این باره گفت: «آقای اصفهانی در حال تولید آلبومشان هستند و هنوز با هیچ موسسه ای برای عرضه کار وارد مذاکره نشده اند. معمولا ایشان آلبومشان را کامل می کنند و بعد برای انتشارش اقدام می کنند. در مورد برنامه های زنده ایشان هم باید گفت که احتمالا تابستان امسال کنسرتی در تهران برگزار خواهند کرد که هنوز به قطعیت نرسیده. اما به محض قطعی شدن، تاریخ برگزاری اش در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت».



رضا صادقی و سیاست جدیدش

آخرین اخبار انعکاس 24 , آلبوم جدید محسن چاوشی , آلبوم جدید احسان خواجه امیری

آقای مشکی پوش، به تازگی قرارداد جدیدی را با یکی از شرکت های بزرگ و کمپانی های تولیدکننده آثار موسیقی امضا کرده است. هرچند هنوز هیچ کس از جزئیات آن خبردار نشده.

جالب اینجاست که فعالان عرصه موسیقی و برخی واسطه ها هنوز هم برای عقد قرارداد با این خواننده در حال رایزنی هستند. این در حالی است که صادقی قرارداد سفت و سختش را با این شرکت امضا کرده تا این بار او در قالب موسسه ای به جز «ایران گام» فعالیت هایش را ادامه دهد. صادقی این روزها با دو مشکل بزرگ رو به رو است که شاید از بین رفتن سیستم صوتی استودیوی خانگی اش بزرگ ترین آنها باشد!

به گزارش پادشا این اتفاق در حالی افتاده که این خواننده برخی از فایل های اصلی آلبوم جدیدش را هم در همین سیستم ذخیره کرده بود. با این اتفاق، او باید دوباره ضبط و تولید همه این آثار را از نو شروع کند.

او در این باره می گوید: «این روزها زیاد دوست ندارم مصاحبه کنم. این اتفاق همه تمرکزم را گرفته. خبرهای خوبی هم هسته که به موقع به گوش همه خواهد رسید».

صادقی از ذکر جزئیات آلبوم جدیدش خودداری کرد و در برابر سوال «تاریخ کنسرت بعدی؟» گفت: «هنوز معلوم نیست. هر چه خدا بخواهد!».



آلبوم های دیگران

شهاب رمضان، گروه رستاک، آریان و بنیامین دیگر هنرمندانی هستند که در روزهای اخیر به شدت درگیر کارهای نهایی انتشار آلبومشان هستند. چهره هایی که انتشار آلبوم جدید هرکدام از آنها می تواند مورد توجه اهالی موسیقی قرار بگیرد. چهره هایی چون بابک جهانبخش.


ویدیو : آخرین اخبار از حواشی آلبوم های جدید پاپ