گوشه های خانه را این طوری پر کنید : گوشه های خالی و بی استفاده خانه را می توانید ...


گوشه های خالی و بی استفاده خانه را می توانید به زیبایی پر و زیبا کنید. برای این منظور ما 12 ایده جالب برایتان نام برده ایم تا به کمک آنها جلوه ای تازه به خانه خود ببخشید.




پادشا: گوشه های خالی و بی استفاده خانه را می توانید به زیبایی پر و زیبا کنید. برای این منظور ما 12 ایده جالب برایتان نام برده ایم تا به کمک آنها جلوه ای تازه به خانه خود ببخشید.

باشد که میزِ گوشه‌ی می‌خانه‌ای شوی حسین جنتی  , باشد که میزِ گوشه‌ی می‌خانه‌ای شوی , بالکن کوچک خانه تان را زیبا کنید

1. صندلی های بلند

صندلی هایی که پشتی بلند دارند برای قرار دادن در گوشه های خالی خانه بسیار مناسب هستند. دو صندلی را به همراه یک میز و قالیچه زیبا در کنج مورد نظر قرار دهید تا مکانی شیک برای استراحت، مطالعه یا نوشیدن چای عصرانه درست کرده باشید.



قبل از خروج از خانه بخاری خاموش کنید , نباید در خانه گربه نگهداری کنید , مشاجره زن و شوهر شیطان در گوشه های خانه کمین کرده

2. میز تحریر

میز تحریرهای زیبایی در بازار وجود دارند که با خریداری و قرار دادن آنها در گوشه خانه می توان جلوه زیبایی به فضا بخشید. برای اینکه آن گوشه را حسابی پر کرده باشید و به خوبی جلب توجه کند، می توانید از گلدان های بزرگ و پر در پشت صندلی بهره بگیرید. در این عکس، درخت انجیر با آن برگ های بزرگ جلوه ویژه ای به فضا بخشیده است.



ژل و اسپری مو را در خانه تان درست کنید , پاییز امسال با تغییر دکوراسیون خانه را گرم کنید , خیارشور هایی که در خانه تهیه می کنید

3. طبقه های پایه دار

طبقه های پایه دار مخصوصا  اگر هرمی شکل باشد می تواند به خوبی در کنج خانه خودنمایی کند. با قرار دادن ظروف و گلدان های زیبا روی آن از یک فضای خالی و بی استفاده منظره زیبایی می سازید.



آیس پک را در خانه درست کنید , چگونه در فصل پاییز و زمستان با تغییر دکوراسیون خانه را گرم کنید , چگونه اشکالات گوشه و کنار خانه را بپوشانیم؟

4. ایستگاه پیغام رسانی

اهالی خانه اصولا مشغول کارهای خود هستند و ممکن است برخی مسایل را فراموش کنند. یکی از گوشه های خالی خانه را انتخاب و به ایستگاه پیغام رسانی تبدیل کنید. برای این منظور می توانید از دراور کمک بگیرید. بالای آن نیز تخته یا پانلی قرار دهید تا همه پیغام ها و مواردی که باید به یاد داشته باشند را روی آن بنویسند.



سرفه کردن را در خانه درمان کنید , غبغب را خودتان در خانه درمان کنید , طوری رفتار کنید

5. بوفه و ویترین

با قرار دادن یک بوفه یا ویترین در گوشه خانه می توانید ظروف، کریستال ها و گلدان های زیبای خود را به نمایش بگذارید.



با دکوراسیون پاییزی خانه خود را گرم کنید , در خانه کوسن نمدی پر از گل رز درست کنید آموزش تصویری , نمای خانه تان یک پوسته چوبی اضافه کنید

6. محل آسایش

اگر پنجره ای در گوشه ای از خانه هست که بی استفاده مانده است از آن نهایت استفاده را ببرید. یک کاناپه راحت، میز پیشدستی و کمد یا طبقه های زیبا می تواند این پنجره را به محلی برای آسایش و استراحت تبدیل می کنید. می توانید در سکوت و زیبایی مطالعه کنید. یا با اعضای خانواده بعدازظهر خود را سپری کنید.



خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

7. ناهارخوری

اگر دیوارهای شیشه ای دارید چه گزینه ای بهتر از این که آن را به ناهارخوری تبدیل کنید. میز ناهار خوری را در کنار دیوار شیشه ای قرار دهید و هنگام صرف غذا از مناظر بیرون لذت ببرید.



خانه , خانه پوشالی , خرید خانه

8. شومینه متحرک

این گزینه برای روزهای سرد زمستان مناسب است. اما می توانید با شومنیه هایی که به نصب داخل دیوار نیازی ندارند گوشه خالی را پر کنید.



خانه هنرمندان , اجاره خانه در تهران , خانه داری

9. میز بازی

این ایده کمی هزینه دارد. باید نیمکت های تشک دوزی شده تهیه و محلی برای بازی درست کنید.



خانه سینما , سریال خانه پوشالی , دانلود سریال خانه پوشالی

10. میز کوچولو

این میزها برای استفاده در اتاق های کوچک مناسب هستند. این میز را می توان در اتاق خواب و از آن برای قرار دادن آباژور و وسایل دیگر استفاده کرد. اگر یک صندلی هم برای آن تهیه کنید که حسابی زیبا و کامل می شود.



اجاره خانه , خانه دوست کجاست , مکتب خانه

11. زمین بازی کودکان

گوشه های بی استفاده خانه بهترین گزینه برای تبدیل آنها به محل بازی کودکان است. همه کتاب ها و اسباب بازی های کودک خود را در گوشه دیوار جمع کنید و قالیچه یا موکتی کف آن بیندازید که کودک آسیب نبیند و آنجا را به زمین بازی اختصاصی او تبدیل کنید. برای نظارت خودتان هم می توانید یک صندلی بگذارید تا بالای سر کودکتان باشید.



خانه و کاشانه , کار در خانه , جشن خانه سینما

12. کنج دنج

اگر صندلی زیبا و خاصی در خانه دارید همین الان آن را در گوشه ای از خانه قرار دهید و با کمک آباژور پایه بلند زیبا، کتاب، میز عسلی زیبا و ... آن را به کنجی دنج تبدیل کنید که بسیار جلب توجه می کند. برای زیبایی بیشتر یک کوسن کوچک و پتوی نازک را نیز به زیبایی روی صندلی بگذارید.


ویدیو : گوشه های خانه را این طوری پر کنید