کنسرت کامران رسول‌ زاده با مورات «ککیلی» : پس از لغو کنسرت مشترک کامران رسول‌زاده، ...


پس از لغو کنسرت مشترک کامران رسول‌زاده، خواننده پاپ ـ راک کشورمان با مورات ککیلی خواننده راک کشور ترکیه، بالاخره این کنسرت 31 مرداد در استانبول برگزار می‌شود. روزنامه فرهیختگان: پس از لغو کنسرت مشترک کامران رسول‌زاده، خواننده پاپ ـ راک کشورمان با مورات ککیلی خواننده راک کشور ترکیه، بالاخره این کنسرت 31 مرداد در استانبول برگزار می‌شود.

شب‌های فرهنگی ایران عنوان برنامه‌ای است که برای شناساندن هرچه بیشتر فرهنگ ایرانی به مردم کشور همسایه انتخاب شده است و کنسرت «همین امشب می‌میرم» در این شب به اجرا درخواهد آمد.

شب‌های فرهنگی ایران در کنار کنسرت به ایجاد بازارچه فرهنگی- هنری می‌پردازد تا صنعتگران و هنرمندان ایرانی در این اثنا به بازنمایی فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی در کشور ترکیه بپردازند.

در این کنسرت ابتدا کامران رسول‌زاده و اعضای ارکسترش به روی سن خواهند رفت و پس از اجرای 10 قطعه از ساخته‌های رسول‌زاده، قطعه مشترک با ککیلی اجرا خواهد شد و سپس تیم مورات ککیلی به روی سن آمده و ادامه اجرا را خواهند داشت و دوباره در انتها رسول‌زاده و ککیلی قطعه‌ای مشترک را اجرا خواهند کرد.

از آنجا که این کنسرت در کشور ترکیه و شهر استانبول با حمایت بخش خصوصی از ایران برگزار می‌شود، هماهنگی‌های لازم با دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای برگزاری دقیق آن صورت گرفته و آژانس‌های مسافرتی که برگزار‌کنندگان تورهای تفریحی- مسافرتی به استانبول هستند بلیت‌فروشی این کنسرت را انجام می‌دهند. کنسرت این خواننده مولف پاپ- راک به همراه مورات ککیلی در یکی از سالن‌های مجلل و بزرگ استانبول با گنجایش سه هزار و هفت نفر برگزار خواهد شد.

آخرین کنسرت کامران رسول‌زاده ماه گذشته در کشورمان با نظر مثبت کارشناسان و موزیسین‌ها مواجه شده بود که کیفیت آن را فراتر از سطح موسیقی پاپ- راک موجود در کشور، ارزیابی کرده بودند. به گفته شرکت برگزار‌کننده قرار است نسخه‌ای تصویری از این کنسرت نیز در ایران منتشر شود چراکه اقدامات لازم برای خرید امتیاز و کپی‌رایت آن ضرورت گرفته است و البته شب‌های فرهنگی ایران در ترکیه ادامه یابد.


ویدیو : کنسرت کامران رسول‌ زاده با مورات «ککیلی»