«کلوچه» دستگیر شد : با اعلام انهدام یک باند کیف‌قاپ در قشم؛ «کلوچه» دستگیر ...



با اعلام انهدام یک باند کیف‌قاپ در قشم؛

«کلوچه» دستگیر شد

فرماندهی انتظامی قشم گفت: اعضاء باند دستگیرشده پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات لازم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی و روانه زندان شدند.

 

کلوچه , امیر تتلو دستگیر شد , دستگیر

 

سرهنگ محمد بوستانی با اعلام این مطلب، افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح جزیره قشم، درگهان و متواری شدن سارقان کیف قاپ و ایجاد جوٌ روانی در سطح شهرستان، مأموران پلیس آگاهی قشم، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان کیف قاپ را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرماندهی انتظامی قشم اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و همکاری خوب مردم، نهایتاً بامداد یکشنبه 23 مهرماه حین گشت‌زنی نامحسوس در سطح شهرستان یکی از سارقان کیف قاپ معروف به «کلوچه» را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای اطراف قشم دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهم تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه، تعدادی کارت عابر بانک، سیم کارت و حافظه موبایل متعلق به مالباختگان کشف و یک دستگاه موتورسیکلت که در ارتکاب جرم از آن استفاده می‌کرد توقیف شد.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: مأموران پرتلاش و خستگی ناپذیر آگاهی شهرستان در ادامه فعالیتهای خود دو نفر دیگر از اعضاء این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند کیف‌قاپ نیز تعدادی کارت شناسایی، گواهینامه، عابربانک، سیم کارت، ساعت مچی و مقداری وجه نقد مسروقه کشف و متهمان در بازجویی فنی به عمل آمده جمعاً به 7فقره کیف قاپی از شهروندان در سطح شهرستان قشم و درگهان اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم خاطرنشان کرد: اعضاء باند دستگیرشده پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات لازم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند./ایسنا

 


ویدیو : «کلوچه» دستگیر شد