کرایولیپولیز - مرکز لیزر باران : کرایولیپولیزجدیدترین و پیشرفته ترین روش غیرتهاجمی ...


کرایولیپولیزجدیدترین و پیشرفته ترین روش غیرتهاجمی در درمان لاغری موضعی می باشد که به طور موثر چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند. مرکز لیزر ایران , مرکز لیزر موهای زاید , مرکز لیزر سعادت آباد


مرکز لیزر باران

مرکز لیزر ایرانیان , لیزر دندان , مرکز آمار ایران
باران کوثری , باران , لیزر موهای زاید          
مرکز لاغری و تناسب اندام

مرکز تخصصی لیزر پوست و مو

مرکز تخصصی لیزر موی زائد

زیر نظر پزشک متخصص



کرایولیپولیز

تهران مرکز , مرکز آمار , مرکز پژوهش های مجلس

کرایولیپولیزجدیدترین و پیشرفته ترین روش غیرتهاجمی در درمان لاغری موضعی می باشد که به طور موثر چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند. نتایج برجسته و قابل توجه حاکی از کاهش بافت چربی و سلول های چربی در منطقه تحت درمان    می باشد. آنچه کرایولیپولیزر را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد استفاده از تکنولوژی سرما جهت کاهش سایز، حذف سلولهای چربی، تعداد جلسه کم ( یک یا حداکثر دو جلسه ) و غیر تهاجمی بودن آن است.

سریال باران , لیزر , مرکز آپلود
در واقع کرایولیپولیزر یک فرآیند حذف سلولهای چربی بدون صدمه زدن به پوست و سایر بافتهای بدن است. سلولهای چربی سرما دیده دستخوش پدیده آپپتوزیس می گردند. در واقع مرگ برنامه ریزی شده سلول چربی (آپپتوزیس) است که ضخامت لایه چربی به طور موثری کاهش می یابد. سلولهای چربی مرده شکسته شده و به وسیله سیستم لنفاوی جذب و توسط مایع لنفاوی حداکثر 2 ماه تخلیه سلولهای چربی انجام می پذیرد و اینگونه لاغری و کاهش سایز به وجود آمده و در این بین پوست بدن زمان کافی دارد تا خودش را جمع کند و کمتر دچار شلی و افتادگی شود. در طول درمان با این روش یک اپلیکاتور غیر تهاجمی، سرمای کنترل شده را به طور کاملاً دقیقی به ناطق هدف درمان می رساند و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند.

لیزر خانگی , دستگاه لیزر , مرکز امار ایران

منطقه تحت درمان ممکن است قرمز شده و گاهی این قرمزی چندین دقیقه و یا حتی چندین ساعت طول می کشد. بعضی بیماران اندکی درد را در طول درمان تجربه کرده ولی این درد در زمان کوتاهی فروکش می کند. این روش جدیدترین و بی عارضه ترین درمان لاغری موضعی در ناحیه شکم، پهلوها، باسن، ران، بازو، ساعد، ساق پا و حتی ناحیه صورت می باشد. استفاده همزمان و ترکیبی با سایر دستگاه های لاغری در مرکز لیزر باران نتایج را به طور چشمگیری افزایش داده است. کرایولیپولیزر در کشور ایالات متحده آمریکا، اروپا، اقیانوسیه، به طور وسیع استفاده شده و تاکنون بیش از 140 هزار نفر در سراسر جهان تحت درمان با این روش قرار گرفته اند، این روش مورد تایید FDA و CE اروپا و وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.


مرکز لیزر باران

بارش باران , مرکز آمار ایران سرشماری 95 , فیزیوتراپی در منزل مرکز توانبخشی ایرانیان


تلفن: 73 57 73 22 - 34 31 70 22


آدرس: خیابان شریعتی- نرسیده به میدان قدس- کوی رفعت- پلاک3


ویدیو : کرایولیپولیز - مرکز لیزر باران