کرانچار: کیروش ایران را به جام جهانی می برد : کرانچار امیدوار است که سپاهان ...


کرانچار امیدوار است که سپاهان امسال قهرمانی در آسیا را به ویترین افتخارات خود اضافه کند. سرمربی کروات سپاهان در آستانه این بازی درخصوص شرایط تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد. تماشا: سپاهان چهارشنبه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الاهلی عربستان قرار بگیرد. این دیدار در حالی برگزار می شود که شرایط فوتبال ایران بابت نتایجی که تیم ملی گرفته چندان مناسب نیست و حالا نگاه همه به پیروزی سپاهان در این دیدار است.

شاگردان کرانچار درصورتی که از الاهلی عبور کنند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد و کرانچار امیدوار است که سپاهان امسال قهرمانی در آسیا را به ویترین افتخارات خود اضافه کند. سرمربی کروات سپاهان در آستانه این بازی درخصوص شرایط تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

آقای کرانچار، شرایط سپاهان در آستانه بازی با الاهلی چگونه است؟

- فکر می کنم برای این بازی آرامش خاصی داشته باشیم. مشکلی در تیم ما وجود ندارد هر چند که در فوتبال همیشه باید دنبال برطرف کردن نقطه ضعف ها و تقویت نقاط مثبت تیم باشیم. ما شناخت کافی از الاهلی داریم و فردا با آمادگی کامل مقابل آنها قرار خواهیم گرفت.

شما پیش از این گفته بودید که تیمتان نباید در اصفهان گل بخورد. فکر می کنید به این خواسته خود برسید؟

- گل نخوردن چندان سخت نیست ولی ما خیلی باید باهوش باشیم. فکر می کنم در اصفهان پیروزی یک – صفر خوب است و پیروزی 2- صفر فوق العاده. اگر بدون گل خورده برنده شویم صعودمان به نیمه نهایی تقریبا قطعی است چون می توانیم در عربستان به الاهلی گل بزنیم و من این اطمینان را دارم. تیم ما از لحاظ شکل بازی پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار داریم.

شناخت شما از الاهلی چقدر است؟

- آنها تیم فوق العاده ای هستند که در خط حمله با دو مهاجم خود یعنی عماد و ویکتور فوق العاده زهردار نشان می دهند. آنها در کارهای تهاجمی و استفاده از کناره های زمین تبحر خاصی دارند ولی ما می توانیم در وسط زمین و در عمق دفاع به الاهلی ضربه بزنیم. البته بهتر است در این باره صحبت نکنم تا در زمین مسابقه همه چیز مشخص شود.

فکر می کنید سپاهان بتواند قهرمان آسیا شود؟

- این افتخار در ویترین سپاهان خالی است و من واقعا امیدوارم این اتفاق رخ دهد. سپاهان تیم باکیفیتی است و پتانسیل بالایی دارد و من از هواداران می خواهم که مثل یک نیروی عظیم پشت سر تیم باشند و فردا به ورزشگاه بیایند.

سپاهان در لیگ برتر از 8 بازی 14 امتیاز گرفته است. این برای شما راضی کننده است؟

- ما زیاد عقب نیستیم ولی می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم. من معتقدم 3 امتیاز بازی با پیکان برای سپاهان بود و ما نزدیک به 10 موقعیت گل را از دست دادیم. اگر آن 3 امتیاز را می گرفتیم الان همه چیز خوب بود ولی باز هم می گویم که عقب نیستیم.

در دو سه روز گذشته شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با شما مطرح شد. آیا این موضوع صحت دارد که شما یکی از گزینه های جانشینی کی روش هستید؟

- من به هیچ وجه قصد ندارم در این خصوص صحبت کنم و پرداختن به این مسائل اصلا حرفه ای نیست. تیم ملی شما سرمربی دارد و کی روش مربی کوچکی نیست که فدراسیون فوتبال ایران بخواهد تصمیم دیگری درباره او بگیرد. موفقیت در فوتبال نیاز به صبر دارد و مطمئن باشید کی روش، ایران را به جام جهانی می برد. من قبل از شروع فصل هم از تیم های ملی مقدونیه و کرواسی پیشنهاد داشتم ولی خواستم که در سپاهان بمانم و از رسانه ها هم می خواهم که به این مسائل دامن نزنند.


ویدیو : کرانچار: کیروش ایران را به جام جهانی می برد