کرار: این بار برای دربی محروم نمی شوم : سه کارته شدن کرار برای دربی رفت سال ...



پیام برای دربی , لباس جدید استقلال برای دربی 83 , 8 3 دلیل برای برد پرسپولیس در دربی

سه کارته شدن کرار برای دربی رفت سال گذشته، حاشیه های زیادی به دنبال داشت.

 دربی رفت لیگ برتر چهاردهم برای استقلالی‌ها با یك خبر بد همراه بود؛ اینكه كرار جاسم بازیكن عراقی این تیم سه اخطاره است و نمی تواند در این دربی برای آبی پوشان به میدان برود. سال گذشته دربی در هفته پانزدهم برگزار شد و در بازی هفته چهاردهم استقلال مقابل تراكتورسازی، كرار جاسم یك كارت زرد از داور گرفت؛ كارت زردی كه تقریبا می شد گفت بی مورد بود.


كرار در آن مسابقه به خاطر اعتراض به داور كارت زرد گرفت و سه اخطاره شد تا دربی را از دست بدهد. این اخطار آن قدر غیر حرفه ای بود كه حتی كمیته انضباطی باشگاه استقلال هم این هافبك عراقی را دعوت كرد تا از او توضیح بخواهد. مدتی بعد شایعه شد كه كرار عمدا آن كارت زرد را گرفته تا بتواند تعطیلات نیم فصل را به آن یك هفته ای كه محروم است بچسباند و به كشورش برگردد.


دلیل بازگشت كرار به كشورش هم این بود كه می خواست همراه با تیم ملی عراق در جام خلیج فارس شركت كند. آن زمان این شائبه ایجاد شد كه كرار عمدا كارت گرفته اما این موضوع هیچ وقت ثابت نشد. حالا با گذشت حدود یك سال از آن روز، كرار درباره آن صحبت كرده است. روزنامه خبرورزشی در شماره روز یكشنبه خود گفت و گویی از كرار منتشر كرده كه تیتر آن را روی جلد هم به نمایش گذاشته است.


كرار در این مصاحبه گفته: «این بار برای دربی محروم نمی شوم!» این حرف او اشاره ای است به اتفاقات سال گذشته. كرار درباره ناراحتی مظلومی از خودش هم گفته كه مظلومی حق دارد ناراحت باشد.


 اخبارورزشی  -  خبرانلاین  


ویدیو : کرار: این بار برای دربی محروم نمی شوم