کدام بازیگر زن هالیوودی عاشق آشپزی کردن است؟ +عکس : کدام بازیگر زن هالیوودی ...



کدام بازیگر زن هالیوودی عاشق آشپزی کردن است؟ +عکس

به نقل از هالی وییر: "جولیا رابرتز" یکی از محبوب ترین بازیگرهای دنیای هالیوود است. این ستاره 48 ساله محبوب در مصاحبه اش با یک مجله معتبر اعلام کرد، روزانه سه وعده غذا برای اعضای خانواده 4 نفره می پزد ، برای بچه هایش خیاطی میکند ، به کارهای خانه میرسد و مثل همه زنان دنیا خانه داری میکند.

اسید مالیک موجود در کدام گزینه برای سفید کردن دندان مناسب است , شاهرخ استخری شبیه کدام بازیگر خارجی است , مسن ترین برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر کدام بازیگر است؟

این بازیگر هالیوودی به خاطر فرار از شبکه های اجتماعی شهرت دارد و معتقد است کار کردن با اینترنت باعث اعتیاد میشود اگرچه لذت بخش است. او میگوید علیرغم موفقیت در سینما همواره نقش خود را به عنوان یک همسر و یک مادر خانه دار حفظ کرده است و معتقد است خانواده مهمترین رکن خوشبختی است.


او افزوده است که همسرش همیشه در کنارش حضور دارد و در بیشتر کارها به او کمک میکند و هیچ چیز برای او مهمتر از خانواده اش نیست و همیشه طوری برنامه ریزی میکند که به کارهای خانه و وظایف خانه داری اش برسد. او که صاحب دو فرزند است از بی حاشیه ترین ستاره های هالیوودی به شمار میرود میگوید: لذت بخش ترین کار دنیا برای او غذا پختن برای فرزندان و شوهرش است.
عکس بازیگر زن هالیوودی جولیا رابرتز

مردم عاشق خرید کردن , تولد کدام بازیگر 1تیراست , آشپزی کردن

 

99 ضربه شلاق برای کدام بازیگر معروف , عمل بینی بازیگر هالیوودی خارجی در ایران , شباهت لیلا اوتادی و بازیگر هالیوودی

منبع:پرداد

 


ویدیو : کدام بازیگر زن هالیوودی عاشق آشپزی کردن است؟ +عکس