کامران دانشجو سکوت را شکست : وزیر علوم پس از مدتها سکوت در خصوص دریافت نامه ...


وزیر علوم پس از مدتها سکوت در خصوص دریافت نامه جنجالی رئیس جمهور برای برکناری روسای دو دانشگاه تهران و تربیت مدرس، امروز واکنش نشان داد. خبرگزاری مهر: وزیر علوم پس از مدتها سکوت در خصوص دریافت نامه جنجالی رئیس جمهور برای برکناری روسای دو دانشگاه تهران و تربیت مدرس، امروز واکنش نشان داد.

 کامران دانشجو صبح امروز در حاشیه دیدار با روسا و معاونان وزارت علوم با اشاره به خبرها و تحلیل‌های مختلفی كه در رسانه‌ها درخصوص انتشار نامه رئیس جمهور منعكس شده است، اظهار داشت: اینجانب نامه مذكور را اول بهمن 1391 یعنی 58 روز قبل از انتشار آن، در حاشیه جلسه هیأت دولت دریافت نمودم.

 در همان زمان در دیداری صمیمانه با ریاست محترم جمهوری، توضیحات مورد نظر را به استحضار ایشان رساندم و پس از آن تاكنون دستور جدیدی اعم از كتبی یا شفاهی در این رابطه ابلاغ نگردیده است، بدیهی است در چنین مواردی نظرات تبیین می‌شود اما تصمیم نهایی بر اساس رعایت موازین و سلسله مراتب با رئیس جمهور محترم است و اوامر صادره اجرا می‌گردد.


وی افزود: طبق اظهار مشاور ارشد ریاست جمهوری، رئیس جمهور محترم از رسانه‌ای‌شدن موضوع مكدر شده و به مسئولین ذیربط تذكر داده‌اند.

وزیر علوم همچنین در توضیح اظهار عدم اطلاع مدیركل حوزه وزارتی از ابلاغ چنین نامه‌ای بیان داشت: با توجه به گفتگوی حضوری با رئیس محترم جمهور و اینكه نامه دریافتی از طریق دبیرخانه و سیستم پیام دولت وصول نشده بوده بنابراین مطلب ایشان مبنی بر عدم دریافت نامه در آن زمان صحیح است.


ویدیو : کامران دانشجو سکوت را شکست