کارنامه ضعیف برانکو در برابر شاگردانش : هفته نوزدهم لیگ برتر امروز با برگزاری ...


هفته نوزدهم لیگ برتر امروز با برگزاری هفت بازی به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین بازی امروز ذوب‌آهن اصفهان بعد از توقف مقابل استقلال تهران، میزبان پرسپولیس است. روزنامه شرق: هفته نوزدهم لیگ برتر امروز با برگزاری هفت بازی به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین بازی امروز ذوب‌آهن اصفهان بعد از توقف مقابل استقلال تهران، میزبان پرسپولیس است. پرسپولیسی‌ها در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرند که هفته گذشته در بازی با دیگر تیم اصفهانی، سپاهان، متوقف شده‌اند. دو تیم در این فصل دو بار به مصاف هم رفته‌‌اند که در هر دو بازی ذوبی‌ها به پیروزی رسیده‌اند. در بازی رفت لیگ برتر شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با نتیجه ٢ بر یک در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسند و دیگر بازی دو تیم هم در جام حذفی بود که باز هم ذوبی‌ها موفق به شکست پرسپولیس شدند.

نکته‌ای که در هر دو بازی دو تیم در این فصل مشهود بود، اشتباهات تأثیرگذار داوری بود که منجر به متضررشدن پرسپولیسی‌ها شد و بعد از بازی دو تیم، محرومیت داور بازی را به همراه داشت. از طرفی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت، در مقابل تیم‌هایی که شاگردان سابقش و دستیارانش هدایت آنها را برعهده داشته‌‌اند، نتوانسته در این فصل و فصل قبل به پیروزی برسد. او علاوه بر شکست مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر، مقابل صبای قم هم که هدایت آن برعهده علی دایی است، متوقف شد تا به دنبال اولین پیروزی مقابل شاگردان سابقش در این فصل باشد.

برانکو برابر حسین فرکی و ایگور استیماچ هم نتایج خوبی نگرفت. شاگردان برانکو اگر بتوانند در بازی امروز به پیروزی برسند، بالاتر از ذوب‌آهن رده‌سومی در جدول رده‌بندی قرار می‌گیرند. آخرین بازی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تقابل استقلال تهران صدرنشین با استقلال اهواز قعرنشین است. شاگردان پرویز مظلومی در بازی رفت با گل دقایق پایانی موفق شدند با نتیجه ٢ بر یک به پیروزی برسند. آنها امیدوار هستند با پیروزی در این بازی به دو هفته ناکامی خود در کسب پیروزی در لیگ برتر پایان دهند.


ویدیو : کارنامه ضعیف برانکو در برابر شاگردانش