کاربران محترم بیتوته، درخواست کمک و یاری/ لطفا مشارکت کنید ( تصاویر 16+) :



تصاویر گرافیکی با اسم درخواست db 8 , 10 نکته که در هیچ رابطه‌ ای نباید تحمل کنید بیتوته , چرا همسرم درخواست رابطه جنسی را رد می کنید و تمایلی ندارد؟

درخواست کمک و یاری; لطفا مشارکت کنید

بیمارانی هستند که دچار سوختگی شده و از عهده مخارج ترمیم اولیه پوست بر نمی آیند، در نتیجه در معرض عفونت قرار گرفته، که این عفونت میتواند مرگ آنها را در پی داشته باشد.

در بیماران دچار سوختگی حتما بایستی زخم حاصل از سوختگی سریعا توسط پوست پوشانده شود چرا که باز بودن زخم مساوی از دست دادن مایعات و مواد مغذی و حیاتی از طریق زخم و مورد انواع میکروب ها به داخل بدن می باشد که در نهایت منجر به تحلیل بدن و ایجاد عفونت می گردد که بدون درمان منجر به مرگ بیمار می گردد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در این بیماران پوست سالمی جهت این عمل وجود نداد.

 10 چیزی که در هیچ رابطه‌ ای نباید تحمل کنید بیتوته , با نظر در تصاویری در تفاوت در تصاویر را بیان کنید , احمدی نژاد را یاری کنید

 

 لطفا اگر می‌خواهید در مورد بازی من انتقاد کنید یک‌طرفه به قاضی نروید  , برداشتن لطفا صبر کنید مای بی بی , باور کنید اینجا ایران است بی حجابی در سواحل شمال بیداد می‌کند تصاویر

 

لذا استراتژی های متعددی جهت پوشاندن زخم مطرح می باشد شامل: جایگزین های پوستی موقت مانند استفاده از پوست خوکی، پوست های سنتتیک ، جایگزین های پوستی اهدا شده از جسد افراد فوت شده و جایگزین های پوستی دائمی مانند جایگزین های اپیدرمی و درمی کشت داده شده که همگی مورد بررسی قرار گرفته و آزمایش شده است. پیشرفت های زیادی در زمینه ی تحقیقات به جهت دستیابی به پیوند پوستی طبیعی و یا جانشین های پوست مصنوعی در طی سال های اخیر به دست آمده است. امروزه این جانشین ها نه تنها منجر به پیشگیری فوری از اتلاف مایعات بدن و عفونت های باکتریایی می شود بلکه اثرات ترمیمی رضایت بخشی را نیز در پی داشته است. مشکل این نوع از درمان این می باشد که معمولا جایگزین های پوستی بسیار گران میباشد و زمان زیادی جهت واردات آنها نیاز می باشد.

 

به طور مثال قیمت تمام شده یک جایگزین پوستی وارداتی به ابعاد 5 در 5 سانتی متر حدود 4 میلیون تومان در می آید که به برای پوشاندن بدن فردی 70 کیلویی که به طور کامل سوخته باشد هزینه کل بالغ بر 3 میلیارد تومان می شود که هزینه بسیار زیادی می باشد. با این حال جایگزین های پوستی در مطالعات کلینیکی نشان دادند که جهت جایگزینی و یا ترمیم پوست موثر بوده و منجر به تسهیل بهبود زخم شده اند.

 

همچنین پوست بدست آمده از پوست جسد انسان، پوست حیوانات یا پوشش های سنتتیک زخم می تواند به عنوان پوشش فوری زخم ها به کار روند. این درمان ها فقط یک حفاظت گذرا و موقت را فراهم می آورند که نیاز است به وسیله ی لایه اپیدرم خودی بیمار پوشانده شود. راه جدید درمان زخم از پیشرفت سریع مهندسی بافت برخاسته است.

بیماران دچار ضایعات سوختگی وسیع و عمیق پوستی به علت محدودیت پوست اتولوگ همواره نیازمند منابع جایگزین پوست در جهت پوشش جراحات سوختگی می باشند. تأمین پوست جایگزین به وسیله سلولهای پوستی منشاء گرفته از سلول های بنیادین خود شخص از پیشرفته ترین روشهای بیوتکنولوژی و مهندسی بافت پوست می باشد که می تواند پوستی با کیفیت و دارای خواص بیولوژی و فیزیولوژیک نزدیک به پوست طبیعی در جهت پوشش زخمهای سوختگی وسیع و عمیق در این بیماران را فراهم کند.

لذا جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت ارائه خدمت به این بیماران که اکثرا از قشر آسیب پذیر جامعه هستند برآمدند تا با پیوند سلول های بنیادین خود بیماران به همراه جایگزین پوستی درمانی دائمی و با قیمت بسیار پایین تر از نمونه های خارجی ایجاد نمایند با توجه به اینکه مواد استاندارد کشت سلول همگی خارجی بود و در انحصار چند شرکت می باشد لذا برای انجام این اقدام نیاز به واردات این مواد می باشد که هزینه بر می باشد.  

 
شماره کارت بانک پاسارگارد
5022-2910-3244-4349
به نام: کمک های مردمی ساخت پوست بیماران سوختگی



این بیماران نیازمند مهر شما هستند

 لطفا برروی تبلیغات کگلیک کنید , لطفا غار را فراموش کنید , مشارکت سرشماری اینترنتی کاربران

 

لطفا از خودتان پذیرایی کنید , لطفا از انداختن دستمال کاغذی در دستشویی رستوران جدا خودداری کنید , بیتوته

 

 

 

 


ویدیو : کاربران محترم بیتوته، درخواست کمک و یاری/ لطفا مشارکت کنید ( تصاویر 16+)