چهره شناسی افراد موفق : حسین خواجه امیری ( ایرج ) : به سرعت نیت اشخاص را از ...


به سرعت نیت اشخاص را از چشمان آنها می‌خواند. با این حال هوش خود را صرف مسائلی غیراز مسائل شخصی و مهم زندگی خود نمی‌كند. نیاز به آرامش در طول زندگی او بسیار مهم و همیشگی است. این نیاز را حتی در عرصه كار او هم می‌توان به راحتی فهمید.

ایرج خواجه امیری , حسین خواجه امیری , ایرج‏ ‏خواجه‏ ‏امیری‏ ‏خواننده‏ ‏وهمسرش

پادشا:

  • به سرعت نیت اشخاص را از چشمان آنها می‌خواند. با این حال هوش خود را صرف مسائلی غیراز مسائل شخصی و مهم زندگی خود نمی‌كند. نیاز به آرامش    در طول زندگی او بسیار مهم و همیشگی است. این نیاز را حتی در عرصه كار او هم می‌توان به راحتی فهمید.
  • غرق دنیای درون خود است. هیچ كس به راحتی از افكار او باخبر نمی‌شود. سخت و صبور است و شدیدا خانواده‌دوست و پایبند روابط خانوادگی. عاشق طبیعت است طوری كه ساعت‌ها هم به تماشای آن بنشیند، خسته نخواهد شد.
  • مهربان و بی‌آلایش است. همیشه تلاش كرده تا افق دیدش را وسیع‌تر و از بالا به مسائل نگاه كند. به همین دلیل معمولا درك بهتری از ارتباط بین مسائل دارد. نگرش عمیقی داشته و به سادگی نمی‌توان فریبش داد.
  • او از جمله كسانی است كه در دوران جوانی تنها درگیر فعالیت‌های فیزیكی و مشغله‌های اجتماعی بوده و در سال‌های بعد در زندگی‌اش به طرف مسائل معنوی و روحی كشیده شده. شجاعت و مردانگی بهترین خصوصیت اوست.
  • بیهوده به چیزی امید نمی‌بندد و اصلا آدم خیال‌پردازی نیست. همیشه متعهد است كه هرچیزی جایی دارد و باید در جای درستش قرار بگیرد. اگر اتفاقات خلاف خواسته او نابجا باشند از كوره در می‌رود. گاهی در مسائل زیادی سخت می‌گیرد.
  • در به اجرا درآوردن نظریاتش بسیار سخت و بی‌رحم است. به هیچ قیمتی از عقایدش منصرف نمی‌شود و تمام تلاش خود را به‌كار می‌گیرد تا هر طور كه شده شرایط را برای اجرای اهدافش مساعد كند.


ویدیو : چهره شناسی افراد موفق : حسین خواجه امیری ( ایرج )