چطور بهترین شلوار جین را بخریم؟ : تجربه ثابت کرده که دوام پارچه های جین خیلی ...


تجربه ثابت کرده که دوام پارچه های جین خیلی بیشتر از سایر پارچه هاست. اگر شما هم از آن دسته افراد جین پوش هستید و از مشتریان همیشگی پوشک جین، پس احتمالا تجربه های زیادی را در خرید شلوارهای جین به دست آورده اید. هفت صبح: تجربه ثابت کرده که دوام پارچه های جین خیلی بیشتر از سایر پارچه هاست. اگر شما هم از آن دسته افراد جین پوش هستید و از مشتریان همیشگی پوشک جین، پس احتمالا تجربه های زیادی را در خرید شلوارهای جین به دست آورده اید.

اگر ساکن غرب تهران هستید حتما تا به حال سری به بازارچه سنتی ستارخان زده اید و تجربه خرید از این بازارچه کوچک و همیشه شلوغ را دارید. اگر هم تا بازارچه رفته باشید حتما با فروشگاه ها جین فروشی آنجا آشنایی دارید. فروشگاه هایی که روی کاغذهای سفید مبلغ 15 هزار تومان و 18 هزار تومان را پرینت گرفته و از پشت شیشه و بهترین نظر هر عابری را به خود جلب می کنند.

در ابتدای مطلب برای این گفتم تجربه خرید شلوار جین چرا که با وارد شدن به این فروشگاه ها با همان نگاه اول مطمئن میشویدکه هیچ کدام از این شلوارها وارداتی نیستند و همه و همه در همین تهران خودماندوخته شده اند.

بهترین برند های کت و شلوار , بهترین برند کت و شلوار در ایران , چطور عطر بخریم؟ چالش خرید عطر

هر چند که روی بیشتر شلوارها مارک هایی دوخته شده که همه از برندهای معتبر خارجی هستند. البته این مسئله که شلوارها دوخت داخل هستند هیچ مشکلی را ایجاد نمیکندکه هیچ، بلکه برای چند نفر ایجاد کار هم میکند. موضوع قابل تامل ایناست که این شلوارها با این قیمت مناسب از چه کیفیتی برخوردارند.

رنگبندی ها که تکمیل است. از مشکی و دودی و سورمه ای تا رنگ های روشن و جوان پسند!

طراحی هم که بستگی به سلیقه مشتری و سن و سال آن دارد. در بعضی از قسمت های شلوارها سنگ شورهایی انجام شده که بیشتر مورد توجه جوانترها قرار می گیرد و حتی بعضی دیگر هم طرح هایی به شکل پارگی دارد که خب آن طرح هم این روزها مورد توجه خیلی ها قرار گرفته.

 تنوع مدل ها بسیار زیاد است اما توقع زیادی از کیفیت دوخت آنها نداشته باشید. در ضمن کیفیت پارچه های استفاده شده برای این کارهای جین هم کاملا تصادفی است. وقتی دو سه عدد شلوار را انتخاب می کنم که فروشنده آنها را برایم بیاورد این موضوع کاملا مشخص می شود.

البته به این اضافه کنیدکه احتمال خیلی زیادی هم وجود دارد که قیمت شلوار مورد پسندشما همان قیمت های روی شیشه نباشد و شما به عنوان یک مشتری خوب این موضوع را اصلا به حساب کلک های فروشندگی نگذارید. اگر هم اعتراض کنید فروشنده شلوارهای تکساز یا کمی قدیمی تر را با قیمت های ذکر شده به شما ارائه می دهد.

خیلی به دل نگیرید چون اگر خیلی به مد روز اهمیت نمی دهید و خیلی هم سختگیر نیستید شلوارهای ساده تر و جنس هایی که قبل تر برای فروش آورده شده را می توانید با همین مبلغ خریداری کنید. در غیر اینصورت برای خرید کارهای جدیدتر بایدمبلغی بالای 28 هزار تومان بپردازید.

نقاط قوت: تنوع رنگ، قیمت مناسب، تنوع طرح

نقاط ضعف: کیفیت پایین دوخت، رنگ و پارچه

شلوار جین هایی با تنوع زیاد چه از لحاظ طرح و چه از لحاظ رنگ که ارزانترین آنها 15 هزار و گرانترین آنها هم 38 هزار تومان قیمت دارد.


ویدیو : چطور بهترین شلوار جین را بخریم؟